joi, 21 mai 2015

Review: Gel de dus energizant Yves Rocher

De curand, am adaugat in colectia de produse de baie un gel de dus de la Yves Rocher. Varianta cu lime este de departe preferata mea from all times, dar de acesta data mi-am dorit ceva mai dulce si mai potrivit acestui sezon si am ales gelul de dus energizant din gama Jardins du Monde cu aroma de portocala de Florida. Un parfum placut, dulce-acrisor, asemanator as zice cu cel al gelului de dus Cien din Lidl, cu mentiunea ca cel de la Yves Rocher are o persistenta mai sporita pe piele.


Este un produs eficient, oferind o curatare optima pielii insa are grija sa nu o agreseze. Ador senzatia de dupa dus, cand pielea imi ramane fina, hidratata si intens parfumata a portocala. Un produs excelent pentru acest sezon cand aromele fructate sunt la mare cautare dar si potrivite datorita faptului ca sunt usor de agreat. Apreciez faptul ca parfumul nu este unul sintetic, ci cat se poate de natural. Spuma este bogata, iar ca si textura as zice ca se apropie de cea a unui ulei de baie, lasand o piele ca de bebelus.



Pretul este accesibil, 8.9 lei fara cardul de reduceri si desigur ca gama de geluri de dus Jardins du Monde este variata si bogata in arome si combinatii interesante. Pana acum printre preferatele mele se numara Jardins du Monde cu parfum de Lime, apoi varianta cu Floare de Lotus si evident, cel cu portocala de Florida.

2 comentarii:

  1. Suna foarte tentant,chiar m-ai facut curioasa sa incerc si eu un produs din gama Jardins du Monde :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna foarte tentant,chiar m-ai facut curioasa sa incerc si eu un produs din gama Jardins du Monde :)

    RăspundețiȘtergere