joi, 28 mai 2015

Review: Gloves In A Bottle

Despre cremele de maini minune, se spune ca aceste ar exista cu adevarat, dar cine sa creada asta cand in fiecare zi se chinuie sa tina sub control pe o parte palme transpirate, capricioase si sensibile, iar pe cealalta parte, o piele aspra, uscata, predispusa la cele mai dureroase crapaturi... Un scenariu de groaza pentru orice femeie! Uneori, prietenii  ma intreaba cum fac fata in special in zilele friguroase sau in cele caniculare, si sincer, nici eu nu stiu... Niciodata nu imi lipseste din geanta pachetul de servetele, gelul antibacterian si o crema usoara, dar simt ca uneori degeaba ma mai chinui sa le iau cu mine. Sunt zile in care materialele pe care le folosesc imi produc adesea iritatii pe piele, dar nu foarte grave, insa in combinatie cu vremea rece (asa cum se prezinta asta) ori cu detergenti si sapunuri prost formulate, situatia se schimba in asa masura incat imi vine sa plang. Si da, sunt momente in care imi este rusine cu aspectul mainilor mele dar acest lucru se intampla de cand ma stiu, nu de acum de cand lucrez cu ghipsuri si tot felul de metale si acrilate, deci nu pot da vina pe ele in totalitate, ci pe felul in care pielea mea reactioneaza in general la orice situatie. 

Cu transpiratia insa imi este cel mai greu sa ma obisnuiesc pentru ca pe timp de vara, imi este dificil sa manuiesc instrumentele metalice care imi aluneca usor in timp ce portiunea dorsala a mainii, pielea mi se crapa fiind extrem de uscata si predispusa iritatiilor, eczemelor, dermatitelor de contact. Ce este de facut in aceasta situatie? Pai nu stiu sa existe un tratament minune, dar pentru mine, spalatul pe maini, uscarea completa si apoi aplicarea unei lotiuni/creme foarte usoara pare a fi cat de cat ajutorul de moment, dar recent, am avut sansa de a testa un produs despre care am citit numeroase pareri pozitive. Este vorba despre Gloves In A Bottle despre care si voi mai mult ca sigur ati auzit pareri si pro si contra, si astazi am de gand sa va impartasesc si eu experienta mea cu acest tip de produs.


Gloves in a Bottle este o lotiune de protectie care se absoarbe rapid in piele si care patrunde in straturile de suprafata ale pielii creand un strat de protectie si mentinand hidratarea naturala din acestea. Acest lucru il face sa fie cel mai bun produs de ingrijire al pielii uscate.
  • Nu se ia la spalat, dar se desprinde in mod natural odata cu exfolierea celulelor pielii. Reaplicati lotiunea o data la patru ore pentru o protectie continua.
  • Nu este grasa sau lipicioasa, nu contine parfum, este hipoalergenica, complet sigura si non- toxica.
  • Folosita si recomandata de catre de o gamă largă de profesionisti din domeniul sanatatii pentru utilizarea zilnica in problemele pielii uscate.
Imediat cum am primit acest produs l-am si pus in "functiune" iar faptul ca in aceea zi in care am ridicat coletul de la posta abia iesisem de la serviciu iar mainile imi erau extrem de uscate de la ghipsul folosit pentru modelele de lucru, a fost momentul in care mi-am putut da seama cum ma voi intelege cu el pe viitor. Daca va intrebati cum aratau mainile mele in aceea zi, iata:


Din pacate, nu am reusit sa prind in poza si portiunile cu mult mai uscate, insa cred ca se intelege cat de cat gradul de deteriorare al pielii. Intre degete, imi da sangele uneori prin crapaturi, iar in alte zone mi se descuameaza puternic astfel ca trebuie sa am grija sa aplic o crema imediat pentru a nu arata ca si cand abia am venit de pe santier de la munca.

Am aplicat un strat putin cam prea generos prima data astfel ca a trebuit sa masez mult mainile pana cand aceasta s-a absorbit complet in piele pentru ca nu stiam nimic despre produs. Imediat dupa ce a patruns in piele, m-am simtit foarte ok. De obicei, cand mainile se prezinta astfel, am usturimi puternice iar dermatita mi se activeaza aproape instant si ma inrosesc pentru cateva minute bune, dar acest lucru nu s-a intamplat de aceasta data dar am zis sa nu ma bucur prea mult si sa vad cum se comporta si pe timpul zilei, in mijlocul actiunii sa spun asa. A doua zi, imediat dupa ce am turnat cateva modele si m-am spalat pe maini, am aplicat lotiunea si am asteptat sa vad daca voi avea probleme cu palmele care evident, imi transpira excesiv. Din fericire, lotiunea Gloves In A Bottle, asa cum ii spune si numele, s-a asezat pe maini asemeni unei pereche de manusi invizibile. De data aceasta am aplicat mai putin produs, si am observat ca se absoarbe rapid in piele, fara probleme si nu lasa nici o pelicula grasa astfel ca am putut sa lucrez fara probleme cu instrumentele metalice. Cat despre parfum, acesta lipseste din lista de ingrediente, insa eu la munca folosesc un sapun fara parfum, iar dupa ce am aplicat lotiunea, am simtit o usoara aroma dulceaga, deci ceva acolo este, dar cel mai probabil intr-o cantitate redusa, imperceptibil.


Am folosit apoi lotiunea zilnic, atat dimineata cat si seara, si desigur si atunci cand simteam nevoia de hidratare, deci am putut observa indeaproape comportamentul mainilor mele atunci cand este aplicat produsul. Am fost extrem de multumita de faptul ca ambalajul este ergonomic, de dimensiuni reduse, dintr-un material plastic ce permite scoaterea lotiunii cu usurinta din recipient. De un albastru royal, cu un sistem de dozare practic, si informatii suficiente pentru oricine doreste sa afle cateva detalii despre Gloves In A Bottle. Recipientul este usor de transportat in geanta si in buzunarul de la halat, avand o cantitate de 60 de ml.





Rezultatele dupa o saptamana de folosire continua au fost minunate! In sfarsit mi-am gasit produsul perfect pentru ingrijirea mainilor in orice sezon. Nu am mai avut probleme cu pielea uscata si crapaturile pe partea dorsala a mainii, pielea fiind cu mult mai elastica si moale. Cu palmele continui sa am probleme, insa ma bucur ca in ceea ce priveste aspectul fizic, am obtinut imbunatatiri vizibile. Este un produs care intr-adevar si-a facut treaba, cel putin pe mine m-a ajutat considerabil. Lista de ingrediente nu este complexa, nu contine iritanti, parfum, alcool. Personal, consider ca acest produs face ceea ce promite. Am simtit cum dupa finalizarea testarii exclusiv pe maini, iritatiile mi-au disparut, la fel si urmele cauzate de crapaturi si descuamarile repetate. De asemenea, am apreciat enorm faptul ca nu mi-a lasat mainile grase, si ca am putut sa-mi finalizez lucrarile fara probleme. Mi-am spalat mainile in repetate randuri in timpul zilei insa efectul s-a putut simti in continuare desi in unele momente poate uitam sa mai aplic un nou strat. Cantitatea de 60 ml mi-a fost suficienta pentru aplicari consecutive timp de o 2 saptamani. Recomand Gloves In A Bottle tuturor persoanelor care au nevoie de o ingrijire a pielii blanda, care sa le asigure pe termen lung efecte satisfacatoare si durabile. 


Pentru mai multe informatii, testimoniale si pareri, preturi si disponibilitatea produsului, accesati site-ul Gloves In A Bottle Romania sau pagina oficial de facebook Gloves In A Bottle aici

3 comentarii:

  1. Nice review! I do make a beauty review on my blog!

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Blogger

    follow or drop your comment back at www.margaretavania.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu Gloves in a bottle <3 Imi place mult, pe mine m-a ajutat sa scap si de o iritatie pe care o facusem de la ceara de epilat :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o prietena cu pielea atat de uscata, incat uneori ii crapa. O sa ii recomand crema asta de maini poate o ajuta!

    RăspundețiȘtergere