duminică, 24 mai 2015

Review: Pielor Baby Wash

Atunci cand ies in oras cu prietena mea cea mai buna, imi este aproape imposibil sa ma abtin sa nu cumpar ceva. Din fericire, ea ma ajuta sa ma temperez si astfel ca uneori rezist tentatiei si la sfarsitul plimbarii noastre, ma intorc acasa cu bani in buzunar si fara prea multe regrete. Astazi insa, aveam nevoie de un gel de dus, pentru ca cel de la Yves Rocher este pe terminate si nestiind spre ce anume sa ma indrept, am ales un produs de baie destinat copiilor de la Pielor. Desi l-am folosit doar o singura data, nu am putut sa ma abtin si am pus rapid de o recenzie pe scurt pentru ca evident, acest gel de dus imi place... la nebunie!


Nu arata cine stie ce,iar ambalajul sa fiu sincera, nu ma atrage in mod deosebit asa cum nici aroma de eucalipt trecuta pe eticheta nu imi facea cu ochiul, dar din fericire, parfumul nu este atat de mentolat pe cat ar parea. Este usor dulceag, cu o foarte usoara aroma de eucalipt dar care dispare imediat dupa ce spuma este clatita de pe corp. Ce imi place insa la nebunie la acest produs? Oh, senzatia de piele de bebe! Moale, fina, elastica... pur si simplu perfecta :) Chiar daca parfumul nu ma innebuneste, si nici el nu se prezinta ca un produs extraordinar, acest gel de dus de la Pielor are un pret budget-friendly (7-8 lei), este bland cu pielea, curata bine impuritatile si ofera o placuta senzatie de reimprospatare. Eu am ramas placut impresionata de aceasta marca si la urmatoarea vizita in Auchan voi urmari daca sunt disponibile si alte produse in gama pentru a le incerca. Produsele pentru copii imi plac foarte mult iar in urmatoarele zile voi face un scurt review si unei creme de la Johnson's Baby, o alta descoperire minunata, perfecta pentru zilele de vara :)

Dar cam atat pentru astazi! Sper sa va placa produsul daca il veti incerca si astept parerea voastra aici pe blog. Pupici!

Un comentariu:

  1. I don't have this product in my country, Indonesia. It looks so fresh!

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Blogger

    follow or drop your comment back at www.margaretavania.com

    RăspundețiȘtergere