marți, 5 mai 2015

Review - Vichy Capital Soleil 50+

Protectia solara este foarte importanta pentru o piele sanatoasa si un bronz cat mai uniform si placut. Inca de cand a dat soarele, mi-am golit pusculita si am decis sa investesc in produse protectie solara pentru ingrijirea corpului si a tenului care sa merite banutii si care in mod special, sa contina un factor de protectie ridicat. Este un lucru bine stiut ca o piele expusa la soare fara SPF, este predispusa imbatranirii premature dar si la cancer, astfel ca in zilele fierbinti cu soare puternic, aplicarea unei lotiuni pe corp si fata este cat mai indicat.

Desi nu m-am inteles prea bine in trecut cu Vichy la capitolul ingrijirii tenului, am mai acordat o sansa acestei marci de produse pentru ingrijire ca sa ma cucereasca, si de aceasta data am ales sa incerc laptele hidratant Vichy Capital Soleil 50+. Primul lucru pe care vi-l pot spune este ca recipientul este foarte generos, continand 300 ml de produs, de culoare alba, cu usoare irizatii aurii ce ofera un finish usor perlat pielii dupa aplicare. Eu il folosesc in general imediat ce ies din dus, pentru ca se absoarbe mult mai bine in piele.

Din pacate, lasa la suprafata o usoara pelicula grasa, non-lipicioasa insa, dar care pe unele persoane le poate deranja. Nu mi-a patat imbracamintea dar intr-adevar, este necesar sa asteptam putin timp de la aplicare pentru a ne imbraca, altfel, acest procedeu se va realiza greu pentru ca veti simti cum pielea, nu aluneca prin pantaloni, ca si cand nu v-ati sters de surplusul de apa de dupa dus. Din fericire, pelicula nu este de culoare alba asa cum marea majoritate a produselor cu factor de protectie obisnuiesc sa lase pe piele.


Nu are parfum, iar consistenta este una fluida, vascoasa, usor de aplicat. Cum ziceam si mai sus, dupa ce intra bine in piele, finish-ul este unul usor perlat, perfect pentru zilele petrecute la mare cand dorim sa ne punem in evidenta bronzul si sa stralucim cat mai natural. La capitolul hidratare, nu am ce sa reprosez. Se comporta excelent pe orice tip de piele dupa parerea mea, iar in ceea ce priveste tenul, nu va pot spune decat ca iubitul meu a avut curaj sa foloseasca acest lapte pe frunte pentru ca pe el il prinde soarele mult mai repede si imediat are senzatii de arsura si roseata vizibila, astfel ca s-a simtit mult mai confortabil dupa ce a aplicat un strat subtire pe intreaga fata iar apoi cu un servetel a tapotat usor surplusul. Deci daca doriti sa il incercati pe ten, este ok, dar desigur ca este important sa aveti grija pentru ca pielea fetei este sensibila si difera de la persoana la persoana. Din punctul meu de vedere, acest produs este perfect pentru aceasta vara. Eu sunt foarte incantata ca are SPF 50+ cu spectru de actiune larg (UVA si UVB), si ca raportul cantitate-pret-calitate este ok din toate punctele de vedere. Il recomand cu mare drag!

8 comentarii:

  1. nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, nu am mai folosit protectie 50+ de foarte mult timp. Eu am noroc de o piele cu un piment mai inchis si ma bronzez frumos, fara sa ma ard, chiar daca folosesc protectie mai mica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am pigment mai inchis, masliniu, si ma bronzez foarte repede fara sa ma ard sau inrosesc, dar nu uit niciodata de protectie pentru ca am pielea foarte sensibila, dar si cateva alunite pe care nu as vrea sa le "starnesc" :(

      Ștergere
  3. Sa sti ca m-ai nimerit! este crema mea preferata, o folosesc ca baza pentru machiaj din primavara pana in toamna! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca este si preferata ta :)
      Pupici!

      Ștergere
  4. sa vina soareleeee , sa vina vaaraaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept si eu sa vina vara cu adevarat. Zilele urmatoare s-a anunta ploaie, deci mai astept putin...

      Ștergere