miercuri, 6 mai 2015

Schimbari de... sezon!

Anul acesta, am inceput destul de tarziu sa lucram la curatenia generala de prin curte pentru ca vremea capricioasa nu ne-a lasat sa facem prea multe schimbari. Aveam de ceva timp in minte o schimbare majora si imbunatatiri considerabile aduse aspectului curtii, dar abia de curand am luat decizia de a le face pentru ca... in doi ani cam asa, ne vom lua si noi asa cum se cere la carte, si vreau ca atunci cand mirele meu v-a veni sa ma ia de la ai mei de acasa, curtea mea sa arate ireprosabil. Ne-am consultat cam o luna pana am decis ce anume sa alegem de la Pavconsult si ce materiale ne sunt necesare, si nu in ultimul rand, am tinut cont de pret pavele pentru ca ne dorim produse de calitate, durabile dar si frumoase, moderne.


Am considerat ca cimentul rece si gri ce se vede in curte nu este foarte primitor, iar crapaturile ce au aparut de-a lungul timpului ofera un aspect groaznic gradinii cu flori ce il inconjoara. Astfel m-am hotarat ca anul acesta sa asez un covor constituit din pavele frumos colorate si asortate cu alte elemente din curte.Pavelele reprezinta un element de design frumos si durabil. Nu sunt foarte costisitoare (in functie de cerintele de dorintele fiecaruia), iar montajul acestora? O gluma ... Pana si un copil de 10 ani poate face acest lucru asta daca echipa nu se pricepe prea bine sa puna la punct aceasta treaba. Dar sa speram totusi ca nu vor fi probleme! Ele vin in diferite forme, culori si dimensiuni! Eu m-am gandit ca o combinatie de galben cu rosu pe o forma rectangulara, ar infatisa curtea intr-un aspect vesel si totodata s-ar "camufla" foarte usor cu gramezile de lalele si trandafiri de langa ele. Desigur, pavelele pe cat sunt de frumoase sunt si sigure, ele avand un strat mai dur, antiderapant care nu permite alunecarea pe ele nici macar iarna (atata timp cat nu sunt complet acoperite de zapada sau gheata). 
Multe lucruri nu prea pot fi spuse despre pavele, iar cele care sunt, cred ca le-am mentionat in principiu mai sus... Cert este ca acestea sunt un element oarecum important daca vrem ca nu doar casa, ci si terenul ce o inconjoara sa arate bine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu