vineri, 8 mai 2015

Sheinside - idei pentru rochii

Daca va intrebati ce s-a mai intamplat cu wishlist-ul meu de la Sheinside in ultima perioada, va spun ca acesta s-a micsorat considerabil. Nu doar ca taxa pentru transport nu imi convine, dar nici materiale interesante nu am prea zarit in ultima vreme, asa cum nici modelele nu mi-au atras prea mult atentia.
Nu stiu ce s-a intamplat, dar parca in ultima perioada nu au mai adus haine si accesorii care sa ma "vrajeasca" din prima, asa ca nici eu nu am mai dat vreo comanda. In plus, mi-am promis ca nu voi mai cheltui asa de mult pentru ca multe nunti se anunta in aceasta vara si trebuie sa imi caut rochii pentru fiecare dintre ele, ori asteptarea unei comenzi de la Sheinside uneori poate sa-mi dea planurile rau peste cap... (asta daca ajung la timp sau daca se potriveste produsul cu cel din imagine!), si cum am zis ca anul asta nu ma mai risc, mi-am pastrat cateva imagini asa ca si inspiratie pentru a le oferi croitoresei ce imi va realiza rochitele si cam atat. Am ajuns la concluzia ca unele haine facute la croitoreasa ma ajung cu mult mai ieftine decat daca le-as comanda online, dar desigur ca sunt si exceptii insa avand in vedere faptul ca o rochie pentru un astfel de eveniment se cere a fi totusi de o anumita calitate si prestata, de ce sa risc? Iata care sunt modelele care mi-au placut in mod deosebit si mi-au dat idei pentru noi rochite de vara!


Mereu mi-au placut rochiile asimetrice si cred ca acest design mi se potriveste. Desigur ca nu as opta pentru culoarea neagra, ci poate pentru un rosu ori un verde smarald. Nici materialul in sine al rochiei nu ma prea incanta si in realitate cred ca este cu mult prea lucios si prost, dar ramanem la ideea ca modelul in sine este reusit.


Daca nu ma insel, aceasta rochie v-am mai aratat-o in trecut dar din pacate nu mi-am achizitionat-o pentru ca am avut la momentul respectiv buget pentru shopping online, dar gandul tot la ea mi-a ramas. Imi plac paietele, ador nuanta de roz prafuit si cred ca merge de minune atat pentru o seara in club cat si la un cocktail sau alte iesiri.


Imprimeurile florale sunt preferatele mele! Aceasta rochie de exemplu cred ca este perfecta pentru vara anului 2015! 


Nu stiu de ce aveam impresia ca am salvat mai multe preferate sar se pare ca atat am gasit in wishlist-ul pentru aceasta luna. Cam putine, surprinzator si pentru mine! Desigur ca aici este vorba doar de ceea ce mi-as dori in acest moment de la Sheinside pentru ca in ceea ce priveste alte lucruri... lista e asa mare ca mi-e si frica sa o pun la cale! Dar promit ca zilele acestea va spun la ce mi-a mai zburat minte in timpul liber si pentru ca alte bunatati mi-am pus banuti deoparte. Pupici!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu