sâmbătă, 2 mai 2015

Soufeel mania!

Nu am putut sa nu cad prada si eu nebuniei bratarilor Soufeel! Nu am fost chiar atat de atrasa initial de acest trend mai ales pentru ca cele Pandora au un pret cu mult prea mare si usor nejustificabil iar oricat de mult imi dicta inima ca ar vrea si ea macar o bucatica din bratara sau un amarat de pandantiv, bugetul si portofelul o luau la fuga si se ascundeau departe de mine. Norocul a facut ca imediat la cateva zile sa observ o adevarata isterie pe blogurile romanesti si nu numai legata de bratarile Soufeel care seamana izbitor cu cele mentionate mai sus dupa care am suspinat si eu putin. Mi-am ales o bratara simpla de argint 925 in masura cea mai mica (am incheietura foarte subtire) si 5 charm-uri. Defapt, doar 4 si un safety charm pentru ca sa imi iau de o grija ca nu o voi putea pierde sau rupe si apoi scapa pe jos charm-urile preferate, care apropo, si ele tot din argint 925 sunt! Am apreciat foarte mult modul in care bratara si pandantivele au venit ambalate,individual in pungulite mici inchise ermetic, intr-o cutie adevarat superba cu o fundita de un albastru ciel incantator. Consider ca aceasta atentie acordata prezentarii generale conteaza foarte mult; o strategie de marketing foarte buna :) Iata despre ce vorbesc:















Ce parere aveti? Nu-i asa ca este o frumusete de bratara? In realitate, nici unul din elementele de pe bratara nu prezinta defecte sau urme de zgarieturi insa asa a prins aparatul meu pozele. Stralucesc intens la soare, si sunt foarte atent lucrate. Mi-am dorit charm-uri care sa imi spuna povestea, asa ca am ales un dintisor care prezinta cristale negre pe post de ochisori pentru ca imi iubesc meseria. Al doilea charm este o pisicuta, o diva mai bine spus, pentru ca mereu voi fi o pisicuta alintata, o diva. Imi place sa fiu alintata asemeni unei feline :) Safety charm-ul contine doua inimioare legate impreuna de un lant foarte fin, iar inimioara roz este pentru copilul din mine, mereu vesel, fericit, inconjurat numai de zambete si care vede lumea... roz!
Si ultimul charm, cel in forma de palarioara de vrajitor a fost o alegere foarte speciala pentru ca... Enchanted Ana! Ce pot spune mai mult? Decat ca atunci cand iti doresti, visele ti se pot indeplini doar sa vrei si sa lupti!
Sunt foarte multumita de bratara si toate prietenele s-au aratat foarte incantate de ea, mai ales pentru ca seamana foarte bine cu Pandora. Unele chiar abia ca le-au putut deosebi iar multitudinea de charm-uri si modele de bratari disponibile nu are cum sa nu atraga numerosi cumparatori curiosi. Eu deja mi-am gasit urmatoarea "prada" in materie de charm-uri dar inca nu stiu cand voi pune de o noua comanda. Vi le voi arata cel mai probabil intr-un articol viitor :) Pana atunci, va invit sa descoperiti noutatile Soufeel si produsele lor si sa imi spuneti care sunt preferatele voastre! Pupici!

10 comentarii:

  1. Hihiiii, cat de dragute sunt alegerile tale!!! Vazandu-le, devin si mai nerabdatoare de a primi si eu comanda mea! Preferata mea e...diva cat! :D

    Sa porti bratara cu multe zambete, draga Ana! :)
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda! Abia astept sa vad ce charm-uri ti-ai ales :) Cu siguranta te vei indragosti si tu de bratara ta.
      Pupici!

      Ștergere
  2. O frumusete! Imi plac mult si charm-urile alese <3 kiss

    RăspundețiȘtergere
  3. ehe ....superba bratara,super pozele.sa o porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Am vazut- o si eu pe a ta si imi place mult :) deja am pus ochii pe alte modele si abia astept sa dau o noua comanda curand.

      Ștergere
  4. hiih, si eu am pisi, chiar acum o port la mana
    imi plac alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să o porți cu drag! Foarte frumoasă este!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu trebuie sa bag o comanda ca nu mai tine! Asa mult imi plac charm-urile lor si am auzit numai lucruri bune despre ei <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce alegeri frumoase. Imi place rau pisicuta aia.
    Te astept sa vezi ce alegeri am facut si eu

    https://intrendbydeea.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere