joi, 11 iunie 2015

Long time no see!

Hello girls! Long time no see, right? Am avut o saptamana plina si mi-am permis sa-mi acord cateva zile libere si sa trag "chiulul" de pe blog, dar promit ca de acum inainte nu se va mai intampla acest lucru!
Am avut de invatat foarte mult pentru un examen de care am avut in sfarsit placerea de a scapa chiar astazi si cu nota mare! Asta da mare fericire! Chiar daca nu am terminat sesiunea, si examene inca se mai anunta in urmatoarele zile, pot spune ca cel de astazi era unul care imi dadea mari batai de cap si necesita o mare atentie din partea mea pentru a-mi putea pastra locul la buget. Asa ca a meritat lipsa, nu-i asa?

Imediat ce am iesit din sala de examen, am simtit ca mi s-a luat o greutate de pe umeri si ca oficial am luat vacanta! Da, urmeaza sa-mi petrec urmatoarele zile fierbinti ale verii doar la job si in plimbari cu iubitul si cea mai buna prietena la shopping pentru ca vestile bune nu se opresc doar aici! Am primit o veste super buna si cativa banuti se vor materializa in curand in portofelul meu asa ca imi voi putea in sfarsit cumpara cateva produse dupa care tanjeam dar nu mi le-am luat pana acum. Am de gand sa-mi programez si concediul pentru luna August pentru ca se cere urgent o vacanta la mare, dar pana atunci cred ca voi petrece serile in fata laptop-ului la noi seriale si scriind pe blog. Defapt, cam asta am si chef sa fac! Sa raman fara griji pana seara tarziu, sa mananc mult popcorn si dulciuri si sa simt ca da, e vacanta man!

Faptul ca am ajuns aproape de finalul sesiunii cu note mari, ma linisteste si imi aduce o energie de zile mari! Asa final de facultate sa tot ai si sa-ti doresti. Bine, in curand voi pleca si acasa la parinti pentru o pauza de somn nesimtit si lenevit fara scuze pentru ca doar in camera mea de acasa ma pot relaxa asa cum trebuie si yep, can't wait for those days! De maine am in plan sa ma apuc de scris cateva review-uri pentru ca am descoperit doua produse care au facut minuni pentru tenul meu dar si cateva noutati care trebuie trecute in "revista"! But 'till then, o seara placuta doamnelor! Si un sfarsit de saptamana cat mai frumos! Pupici!

Un comentariu: