joi, 25 iunie 2015

Review: Gel Spumant Demachiant Gerovital Happiness

V-am spus de nenumarate ori ca in functie de anotimp, rutina mea de ingrijire a tenului sufera modificari. Fie ca este vorba de demachiant, de fondul de ten sau de mascara, aproape toate produsele din beauty case-ul personal sunt schimbate, cu mici exceptii desigur (blush-ul, kit-ul pentru conturarea sprancenelor, corectorul). Astazi insa mi-am propus sa va prezint un produs destinat curatarii tenului de care sunt extrem de incantata! Il folosesc inca de la aparitia pe piata, si mi-am putut forma o buna parere despre el. In acest moment, sunt la al treilea recipient cumparat, deci va dati seama ca este un produs care a facut minuni altfel nu l-as fi cumparat iar si iar. Recent, Farmec a lansat o noua gama de produse destinate ingrijirii tenului: Gerovital Happinesss ce contine la randul ei, o subcategorie de 3 subgame destinate diferitelor tipuri de ten. Trebuie sa va spun ca ma bucura enorm faptul ca in sfarsit Farmec a realizat o gama de produse in ambalaje mult mai simpatice, intens colorate si placute din punct de vedere estetic. Au un impact vizual mult mai puternic si de asemenea sunt usor de reperat la raft. Au acel ceva care te face sa te opresti pret de cateva minute sa le studiezi, asadar bravo Farmec! Ambalaje de nota 10, foarte catchy for the eye :)




Ce mi-am ales eu sa incerc din aceasta noua gama? Un produs destinat curatirii tenului desigur! Sunt multumita de demachierea cu lotiune micelara, dar chiar si asa, simt nevoia spalarii tenului dupa. Este vorba despre gelul spumant demachiant cu extract de afine pentru tenul mixt-gras.


Am descoperit gelul minune! Nu m-am asteptat ca dupa doua zile de la utilizare sa pot observa o schimbare in bine a aspectului tenului meu super capricios si razvratit in aceasta perioada. In aceasta perioada, pielea mea este foarte sensibila, si combinatia de praf-transpiratie-soare, nu este tocmai una fericita astfel ca indiferent de cat de multa atentie acord demachierii, am de a face cu roseata, iritatii si cosuri ce se calmeaza cu mare dificultate, ori de cele mai multe ori, se combina si imi distrug la propriu intreaga infatisare.  Un adevarat chin sa fiu sincera, insa mereu am avut probleme cu tenul si intr-o oarecare masura, sunt obisnuita cu aceste rabufniri. Si pentru ca mereu am mers pe deviza: trateaza si abia apoi mascheaza (imperfectiunile desigur), mi-am zis ca mai bine incerc ceva  nou ca poate cine stie, am parte de vreo surpriza placuta. Si asa a si fost! Am fost imediat atrasa de parfumul (hipoalergenic) placut de afine (sau chair zmeura as spune) al gelului care este delicios! Dulce si totusi deloc sintetic, a fructe proaspat culese si pregatite pentru o salata de vara racoritoare si plina de vitamine. Yummy!


Asa arata gelul: incolor, cu mici particule abrazive de culoare rosie, ce exfoliaza foarte bland pielea, in timp ce spuma bogata curata urmele de machiaj de pe ten. O combinatie perfecta din punctul meu de vedere care pentru mine, s-a dovedit a fi eficienta si cu rezultate incredibile. Dupa doar doua-trei zile de la folosire, atat dimineata cat si seara, tenul mi s-a curatit complet de cosuri. Mi le-a uscat, si a redus considerabil inflamatia, roseata pe care le aveam in acel moment. Si pentru ca nu am dorit sa ma "ambalez" atat de devreme, am oprit folosirea timp de alte 2-3 zile sa vad cum se comporta pielea cu vechiul gel, si da, iritatia si cosurile au revenit. Imediat dupa insa, am continuat spalarea cu gelul demachiant Gerovital zilnic si iarasi, treburile au revenit la normal. Asta da lipsa de griji! Nu m-am asteptat sa pot scapa atat de usor de toate aceste probleme cu care m-am infruntat inca din adolescenta. Din partea mea, un mare plus!


Aveti in aceasta ultima imagine lista de ingrediente si restul detaliilor despre acest produs. Eu l-am achizitionat din Auchan la pretul de 11 lei si cu siguranta va ramane mult timp in lista de produse preferate si descoperiri interesante. Vi-l recomand in mod special pentru ca este un gel usor, care necesitat o cantitate minima de aplicare pentru indepartarea completa a resturilor de machiaj de pe ten, dar si pentru ca are un parfum placut, si pret accesibil! Imi doresc sa testez mai multe produse din aceasta gama, insa ramane sa vad ce anume voi gasi la raft zilele urmatoare.

Voi ce spuneti dragilor? Ati incercat gama Happiness de la Gerovital? Care au fost preferatele voastre?

Un comentariu:

  1. Nu am incercat aceste produse,dar am auzit numai lucruri bune despre ele si vreau sa incerc gama pentru ten uscat :) Pupici

    RăspundețiȘtergere