duminică, 14 iunie 2015

Sunday Post

Best weekend ever! In pat, cu laptopul in brate si un mic dejun pregatit de iubit! Ador diminetile linistite si in care ma pot odihni pana tarziu (asta cam pana pe la orele pranzului in cel mai fericit caz). Astazi nu am nimic in plan pentru ca imi doresc sa petrec mai mult timp cu al meu dragut, dar spre seara cel mai probabil vom iesi la o inghetata prin parculetul din apropiere dar atat si nu mai mult.

Nici chef prea mare de plimbari nu prea am de la o vreme. Cred ca este din cauza caldurii pentru ca asa de tare ce m-a molesit incat nici pana jos la magazin sa-mi iau paine nu-mi vine a merge... As sta in pat in pijamalele mele preferate non-stop! Lazy weekends are my favourites ever! I want to marry my bed :)
Mi-am descarcat pe telefon foarte multe carti in format pdf aseara. M-a prins iarasi febra cititului si chiar sunt bucuroasa ca am revenit la aceasta pasiune!

Din fericire, acum am si timp pentru a citi cate una alta, iar in alegerea titlurilor m-a ajutat prietena mea desigur care adora cartile de orice fel. Chiar in aceasta dupa amiaza sper sa termin Spulbera-ma care mi-a captivat atentia inca din primele capitole. Este o carte usoara, cu un inceput trist, personajul principal suferind enorm din cauza ca a fost parasit de catre parinti si abandonat intr-un ospiciu din cauza blestemului darului pe care il poseda. Abia astept sa citesc finalul si sa descopar si alte carti minunate.


Daca aveti si voi sugestii nu ezitati sa mi le transmiteti printr-un comentariu la aceasta postare! As fi mai mult decat incantata sa aflu ce titluri sunt la moda si ce povesti v-au placut :) Se anunta o vacanta petrecuta prin rafturile bibliotecii municipale si ale librariilor. Suna destul de bine, nu-i asa? Ei bine, cam atat pentru astazi! Va doresc o seara placuta gagici! V-am pupat!

Un comentariu: