miercuri, 8 iulie 2015

Review: crema nutritiva de zi Elmiplant

Buna fetelor! Astazi v-am pregatit un review foarte scurt despre un produs destinat ingrijirii tenului care imi place la nebunie! Nu am mai folosit in trecut nici un produs de la Elmiplant, insa numele imi era destul de cunoscut. Prietena mea cea mai buna a dorit sa isi schimbe crema de zi si nestiind spre ce anume sa se indrepte, a mers direct la raftul de cosmetice si a luat prima crema care i-a "picat" in mana, iar dupa cateva zile de la folosire, mi-a recomandat-o si mie. Este vorba despre crema nutritiva de zi cu lapte de bumbac si vitamina E de la Elmiplant destinata tenului sensibil/uscat despre care sunt sigura ca ati mai auzit.


Sunt foarte incantata de acest produs si pot spune ca se aseamana foarte bine ca si textura si consistenta cu produsele pentru ten de la Nivea pe care le folosesc de ceva vreme. Are un parfum foarte fresh, usor floral as spune, care nu mi-a cauzat nici un disconfort si care nici nu persista; dispare de pe ten la doar cateva minute de la aplicare Ador in mod special la aceasta crema faptul ca este cu o idee mai lejera decat cele mentionate anterior, si ca dupa utilizare, simt o placuta senzatie de prospetime si suplete. Se intinde cu o mare usurinta pe piele, si se absoarbe rapid, astfel ca pot aplica in timp scurt fondul de ten si restul produselor de make-up. De asemenea, este o foarte buna baza de machiaj!


Asadar, daca sunteti in cautarea unei creme de zi cu o consistenta lejera si un parfum subtil si placut, va recomand aceasta crema. Pretul este accesibil iar produsele Elmiplant usor de gasit in hypermarket-uri. Dar cam asta este tot. De aceasta data mi-am dorit sa trec rapid in "revista" informatiile despre acest produs recent incercat de mine si care mi-a fost pe plac, insa promit ca de data viitoare, review-urile vor fi cu mult mai consistente si cu detalii suficiente si satisfacatoare.


Va doresc o zi frumoase dragile mele! Va astept cu mare drag, comentariile si parerile!

2 comentarii: