vineri, 31 iulie 2015

Review: Gel de dus YR cu aroma de nuci de Macadamia

Hello dears! Astazi am pregatit un review rapid pentru un ge de dus de la Yves Rocher! Dupa cum puteti observa, produsele YR imi sunt pe plac si au inceput sa fie preferatele mele! Incerc din rasputeri sa nu cumpar intregul magazin atunci cand intru pentru un gel de dus, si daca nu ar fi prietena mea care sa ma traga afara pe usa atunci cand ma intind la cumparaturi, cu siguranta as lasa acolo toti banii din portofel! Produsul de astazi, este unul iubit de catre multe bloggerite asa ca mi-am dorit sa vad si eu daca este chiar atat de fain pe cat se aude. Mi-am ales desigur, gelul de dus Jardins du Monde cu parfum de Nuci de Macadamia despre s-a tot vorbit in ultima perioada pe internet!

 
Sunt mai mult ca sigura ca stiti deja cum se prezinta acest produs asa ca nu voi mai lungi vorba! Voi spune direct ca nu este chiar pe placul meu! Imi place la el faptul ca face spuma luxurianta asemeni si celorlalte geluri de dus din gama si ca lasa o senzatie minunata de finete si suplete cum rar am intalnit, dar parfumul zau ca nu imi place! Este dulce, dar atat de dulce incat parca ar fi o explozie de zahar in baia mea! As spune ca aduce putin cu aroma cornetelor de inghetata pe care toti le iubim, si nicidecum cu cea a alunelor de macadamia care sunt un deliciu! Este vorba despre un parfum mult prea greu, extrem de dulce care s-ar potrivi de minune in sezonul de iarna. Poate ca daca l-as fi incercat prin primavara cat inca era vremea rece, mi-ar fi fost pe plac, dar consider ca pentru gustul meu, este prea puternic si gretos. Imi place totusi ca este mai mult o crema de dus si nu un gel, deci cu mult mai bland si hranitor decat altele. Eu l-am cedat mamei mele care il adora. Daca doriti sa va achizitionati produsele Yves Rocher o puteti face online, de pe site-ul oficial sau de prin cataloage, ori magazine. Se gasesc la preturi super ok si in game variate, astfel ca va puteti gasi favoritele imediat!

5 comentarii:

  1. Nu l-am incercat pe acesta dar ador gelurile de dus Yves Rocher :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte mult celelalte sortimente :)

      Ștergere
  2. Nu sunt adepta aromelor dulci, dar m-ai facut curioasa cu privire la acest produs, trebuie sa il incerc si eu, adevarul e ca de mult timp nu mi-am mai cumparat un gel de dus YR.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti fie pe plac aceasta aroma :) Eu raman totusi la cele fresh.
      Pupici!

      Ștergere
  3. Incearca-l si pe cel cu aroma de cafea :) E super!

    RăspundețiȘtergere