luni, 20 iulie 2015

Review: Mostre de Parfum - Cartier, S.Oliver, Elie Saab

Buna dragile mele! Astazi imi doresc sa vorbim putin despre mostrele de parfum! Eu, sunt o colectionara! Adun tot felul de maruntisuri si uneori, chiar nu imi sunt necesare, astfel ca se aduna in dulapuri, ocupand loc degeaba, dar atunci cand vine vorba de mostre ale produselor cosmetice, am nu am loc, se face! Recent, am primit 3 mostre de parfum pe care mi le-am dorit pentru ca sa stiu daca se merita sau nu sa investesc in aceste produse. Este vorba de S.Oliver - Outstanding, Cartier - La Panthere, Ellie Saab - Le parfum. Toate sunt delicioase si tentante, dar si cu un pret piperat! Oricat de mult ma atrage design-ul sticlutelor si detaliile despre fiecare, pretul ma face sa dau putin inapoi deocamdata, iar faptul ca am reusit sa prind aceste mostre cu pulverizator pe care sa le pot folosi cateva zile, m-a facut sa iau o decizie corecta asupra achizitionarii acestora. Sa vedem totusi despre ce este vorba:


Notele de top ale parfumului S.Oliver - Outstanding : mandarina, coacaze, zmeura, fresie, bujori, lacramioare, vanilie, santal, cedru.  Dupa ce l-am testat, am ramas placut impresionata! Desi pare a fi un parfum mult prea dulce, este defapt chiar fresh, jucaus, luminos. Potrivit indeosebi pentru vara/primavara, datorita notelor fructate vibrante delicioase. Am insa impresia ca seamana cu un alt produs de parfumerie cunoscut dar nu imi pot da seama cu ce anume... Cert este ca miroase incredibil de bine, dar la capitolul persistenta nu exceleaza. Perfect pentru zilele toride de vara, fiind lejer, proaspat. Din pacate, nu se gaseste la noi in tara, dar nici prin Belgia. Are un pret super accesibil si o sticluta simplatica, roz, imbracata in buline roz.



Urmatorul pe lista: Elie Saab - Le parfum! Ah, cat de mult mi-am dorit sa ma conving ca asemeni rochiilor faimosului designer, si parfumurile cu acelasi nume, sunt de basm! Din pacate, pentru mine, este un parfum mult prea greu, ametitor de dulce si dificil de integrat intr-o anumita categorie. Ca si design, acesta este cu adevarat o bijuterie, asemeni unui cristal, dar notele sale nu ma incanta atat de mult. Note: floare de mandarin, gardenie, flori de portocal, vetiver, trandafir, miere. Cred ca responsabila pentru dulceata exagerata a acestui parfum se face mierea, dar in aceeasi masura cu ea, trandafirul. Nu cred ca il voi cumpara, desi aveam foarte mari sperante ca imi va fi cu mult pe plac.

Si ultima mostra incercata: Cartier - La Panthere, Eau Legere.
Ei bine, acesta din urma, pot spune ca este preferatul meu! Este intr-o oarecare masura la fel de dulce precum cel de la Elie Saab, dar, cu mult mai accesibil si lejer, avand lista de note florale/fructate asemanatoare in mare masura. Design-ul sticlei este atragator, foarte simpatic si unic. Nu am mai vazut nimic in acest gen si chiar imi place. Ca si aroma, dupa cum am spus, se aseamana incredibil de bine cu cel de mai sus, avand aproximativ, aceleasi note folosite in compozitie, dar spre deosebire de Elie Saab, acesta se aseaza altfel pe piele. Suav si delicat, dar totusi pregnant si vivace. Il recomand si dintre toate cele trei prezentate astazi, este singurul pe care l-as alege!


Ce parere aveti dragile mele de aceste ape de parfum? Va sunt pe plac? Daca le-ati incercat, care este parerea voastra despre ele si ce apreciati cel mai mult la ele? Va astept parerile si sugestiile in sectiunea de comentarii.

7 comentarii:

  1. M-ai facut foarte curioasa cu cel Cartier,o sa merg intr-un magazin sa il incerc si eu :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur iti va fi pe plac, fiind perfect pentru vara!! Pupici!

      Ștergere
  2. I would like to check the last one, looking gorgeous!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, how beautiful your post is.
    see more here>>www.tbdress.com

    RăspundețiȘtergere