joi, 23 iulie 2015

Review: Parfum Narciso Rodriguez For Her

Luna aceasta, am fost o norocoasa! Am profitat de cele mai faine reduceri la haine, m-am plimbat in fiecare zi, m-am bucurat de vremea racoroasa, am mancat multe dulciuri si multe altele! Dar cel mai norocoasa ma consider ca sunt, in acel moment cand cei de langa mine, imi aduc aminte ca sunt o prietena de care nu se pot lipsi, si drept multumire, imi ofera cadouri care uneori, ma lasa pur si simplu fara cuvinte! Asa se face ca ultimul gest facut de o prietena, am primit un parfum care m-a facut sa ma simt mai mult decat iubita, ci rasfatata la maxim! Nu sunt genul de om care sa astepte astfel de gesturi pentru ajutorul acordat sau vorbele/sfaturile spune la nevoie, asa cum nici nu stiu cum s arefuz un lucru atunci cand mi se ofera, de rusine! Cand m-am trezit cu o astfel de atentie cu pret piperat, nu am stiut cum sa reactionez, si oricat de mult mi-am dorit sa refuz, ochii m-au tradat pentru ca parfumul in cauza, este o comoara pentru orice femeie! Sa ai prieteni care sa-ti ofere un Narciso Rodriguez fara sa se gandeasca la bani... priceless! Cred ca va puteti imagina fata mea la primirea acestui cadou luxuriant, daca nu, imaginati-va doar cum ar fi primiti in dar, ceva ce voi poate nu va permiteti si nici nu va gandeati vreodata ca veti avea...



Nici nu stiu cum sa incep sa va descriu acest parfum... este perfect din toate punctele de vedere! De la ambalaj pana la aroma si persistenta! Cutia roz in care vine ambalat, este feminina, delicata, intr-o nuanta pastel pudrata, amintind de cele mai dulci note florale de primavara insorita. Inauntru insa, aceasta bijuterie din sticla, de culoare neagra, dezvaluie unul dintre cele mai puternice parfumuri. Un mix ametitor, intens si vibrant de mosc si vanilie, ce sporeste misterul povestii tale. Un parfum semnatura, unic si cu adevarat prezent in orice moment al zilei. Cred ca acesta este defapt si punctul forte am produsului: combinatia potrivita in perfecta masura purtatii deopotriva in timpul zilei cat si al serii. Te cucereste inca de la primul puf, si iti ofera incredere ca alaturi de el, vei deveni invincibila. Este un parfum in care prezenta moscului, este evident bine conturata, astfel ca si la sfarsitul zilei, acesta inca isi face simtita prezenta pe pielea ta. Nu sunt tocmai o mare fana a moscului, nu intr-o cantitate atat de mare, dar acest parfum ma face sa ma simt cu mult mai puternica, feminina si increzatoare, datorita aromei senzuale si mature, datorita predominante moscului, care de altfel, deschide si lista de note ale acestui parfum Narciso Rodriguez. Imi doresc foarte mult sa incerc si varianta de parfum cu sticla de culoare roz pentru ca am ramas placut impresionata de aceasta marca. Este cu siguranta o apa de parfum cu o persistenta si intensitate incredibila si puternica, si face ca produsul sa fie unul usor de remarcat si dorit de catre femei. Il recomand, fiind un produs cu o expresivitate bine conturata, o combinatie interesanta de note florale. O alegere foarte buna pentru un cadou si cu siguranta, o surpriza placuta pentru cea care va primi o astfel de atentie :)

4 comentarii:

  1. Un gest foarte frumos <3 Nu am folosit acest parfum dar descrierea ta m-a facut foarte curioasa, o sa merg si eu in magazin sa il miros :) Sa il folosesti cu placere! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina! Sper sa iti fie pe plac :) Eu l-am gasit in Sephora asa ca iti recomand sa dai o fuga in magazinul lor ;)
      Pupici!

      Ștergere
  2. nu stiam de acest parfum insa acum m-ai facut curioasa. sper sa il miros si eu cand mai ajung pe la sephora. :)
    pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti fie pe plac! Sa incerci si varianta roz :) Pupici!

      Ștergere