luni, 27 iulie 2015

Review: Ulei din arbore de ceai 100 % pur Thursday Plantation

Buna dragilor! M-am gandit astazi sa vorbim despre un produs pe care l-ati folosit cu siguranta si despre cunoasteti deja suficiente informatii. Mi-am dorit si eu la randul meu sa incerc uleiul din arbore de ceai, astfel ca dorinta mi s-a implinit. Am incercat uleiul 100% pur din arbore de ceai de la ThursdayPlantation cred ca mai bine de o luna de zile, timp in care aproape ca am ajuns sa termin recipientul de 10 ml. Desi stiam foarte bine la ce sa astept de la acest tip de produs, nu mi-am dorit sa realizez un review imediat dupa primele utilizari, pentru ca tenul meu este capricios, iar scalpul la fel, astfel ca l-am folosit pentru combarea matretii cat si a cosurilor. Produsul se prezinta astfel:


Recipient din sticla de culoare bruna, de 10 ml prevazut cu un capat cu orificiu pentru dozarea eficienta a uleiului din arbore de ceai sub forma de picaturi. Consider ca sistemul acesta de dozare este cat se poate de eficient si simplu de utilizat. Mi-e mi-a fost de mare ajutor mai ales pentru ca mi-am dorit sa respect cantitatile atunci cand l-am folosit. Cantitatea mi-a fost indeajuns pentru a-mi forma o parere exacta cu privire la eficienta acestui produs in combaterea afectiunilor scalpului si a tenului, dar si pentru improspatarea aerului din incaperi sau a lenjeriei. Are un parfum pregnant, puternic, mentolat cu o persistenta incredibila.


Pentru ca mereu am avut probleme cu matreata si mirosul urat al scalpului, am folosit uleiul din arbore de ceai la spalare astfel: am amestecat 3-5 picaturi cu samponul preferat, am masat bine scalpul si am clatit apoi cu apa din abundenta. Am fost placut impresionata ca de la prima utilizare, am reusit sa obtin un scalp curat, fara iritatii si matreata. Parfumul usor mentolat si proaspat de arbore de ceai s-a simtit pregnant in par desi nu am folosit mai mult de 5 picaturi la nici o spalare, iar acesta s-a pastrat indelung fiind cu usurinta depistat de catre cei din jur care au apreciat prospetimea si vitalitatea firului de par. Continuand utilizarea produsului de 2 ori pe saptamana la fiecare spalare, am observat o imbunatatire in ceea ce priveste inlaturarea matretii cat si a mancarimilor pielii capului. De asemenea, mi-a placut ca folosind uleiul din arbore de ceai in combinatie cu samponul, am putut sa prelungesc perioada de spalare a parului la 3 zile, pentru ca m-a ajutat sa tin sub control si excesul de sebuum si astfel ca nu m-am confruntat cu parul gras mai repede decat de obicei. Nota 10 pentru eficienta in tratarea problemelor scalpului iritat si a parului fara vitalitate!

Pentru ca am fost multumita de rezultatele obtinute asupra parului, am continuat folosirea de data aceasta pe ten, actionand asupra cosurilor astfel: cu o discheta demachianta am curatat tenul de urmele de machiaj, apoi am clatit cu apa caldura si un gel de curatare, resturile de machiaj. Am pregatit un betisor de urechi din bumbac pe care l-am imbibat intr-o picatura de ulei de arbore de ceai 100 % pur si am aplicat pe cosurile existente pe piele, si pe micile iritatii, fara sa insist foarte mult pentru a evita uscarea zonelor respective. Am folosit aceasta metoda de combatere a acneei si in zilele urmatoare si am observat ca uleiul se comporta pe tenul meu asemeni unui antibiotic aplicat local, ajutand la colectarea infectiei intr-un singur punct, apoi la diminuarea acesteia cat si la diminuarea aparitiei rosetii si urmelor post-acneice. Astfel, cosurile de pe tenul meu, au fost inlaturate cu usurita si nu a mai aparut local durerea si iritatia. Consider ca si asupra tenului, a avut un efect benefic, si m-a ajutat sa tin sub control capriciile pielii in zilele nefericite in care excesul de sebum o lua razna. In zilele cu temperaturi ridicate, m-a ajutat sa tin sub control explozia de cosuri. Tot pentru combaterea acneei, am pulverizat un amestec din apa fiarta si picaturi de ulei din arbore de ceai pe fata de perna si lenjerie.



Fiind un produs cu o intrebuintare multipla si efecte benefice asupra pielii, am continuat sa il folosesc si pentru combarea mirosului neplacut al picioarelor si al pantofilor. Am adaugat 5 picaturi de ulei de arbore de ceai in 100 de ml de apa (care a fost inainte fiarta si racita treptat la o temperatura tolerata de corp) pe care le-am amestecat intr-un recipient prevazut cu dozator de tip spray, pe care l-am pulverizat apoi pe picioare dupa spalare si uscare completa. In acelasi fel am procedat si cu incaltamintea : a fost stearsa/ spalata foarte bine, uscata si apoi pulverizare in interior a amestecului, ce a ajutat la mentinerea unui parfum placut si la senzatia de prospetime a talpilor. In serile obositoare, cand imi simteam picioarele grele, am adaugat 2 picaturi in crema si am masat usor talpile pana la absorbtie. In acest sens, am observat ca ajuta la calmarea picioarelor tensionate si inviorare.

Si nu in ultimul rand, intrebuintarea cea mai la indemana si placuta: aromatizarea incaperilor! Am adaugat 2-3 picaturi de ulei de arbore de ceai in suportul de aromaterapie alaturi de apa, curatand aerul de impuritati si parfumarea placuta a camerelor. Inhalarea de vapori de ulei de arbore de ceai ajuta la desfundarea cailor respiratorii in infectii virale, dar si la inlaturarea tantarilor si insectelor.

Consider ca uleiul din arbore de ceai 100% pur de la Thursday Plantation este un produs excelent pentru tratarea diferitelor afectiuni ale pielii dar desigur ca intrebuintarile sale sunt numeroase, iar in functie de preferinta, acesta are instructiuni precise de folosire. Gasiti o lista completa de afectiuni ce pot fi tratate cu ajutorul uleiului din arbore de ceai pe site-ul oficial Thursday Plantation Romania, alaturi de informatii si detalii cu privire la gama completa de produse pe baza de ulei din arbore de ceai. Va recomand acest produs natural pentru ingrijirea tenului si a parului, dar si pentru improspatarea aerului din incaperi. Este cu siguranta un ulei volatil cu un parfum puternic si persistent cu proprietati curabile. 

Sper ca review-ul meu sa va fie de folos si sa va ajute sa va decideti daca doriti sa cumparati acest produs. Din partea mea, obtine nota 10, fara indoiala fiind unul dintre acele produse care mi-au fost de mare folos si cu eficienta sigura. Recomandat!

4 comentarii:

  1. chiar astazi l-am folosit pe niste ciupituri de tantari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ti-a fost de ajutor! Pe mine m-a ajutat sa tin la distanta toti tantarii :)

      Ștergere
  2. Trebuie neaparat sa incerc acest produs :) Pupici

    RăspundețiȘtergere