vineri, 24 iulie 2015

Sfaturi pentru un loc de munca garantat!

Buna dragii mei! Doar cateva ore ne mai despart de mult asteptatul weekend! Eu, abia astept sa pot lasa cartile deoparte si sa ma relaxez putin, la o terasa cu prietenii mei si mama mea. Credeati ca aici in Belgie nu voi avea de munca? Ei bine, asa am sperat si eu! Dar atunci cand esti student la doua facultati, ai un job care in permanenta are nevoie de parerea ta chiar si de departe, nu ai cum sa te deconectezi total. Eu mi-am luat cu mine in geanta cateva manuale pentru ca desi inceputul viitorului an universitar nu bate la usa, nu strica niciodata sa fii bine pregatit de dinainte! Ori eu asa sunt de fel, mai constiincioasa si mereu activa. Imi place sa acumulez noi cunostinte in domeniul meu de munca dar sa descopar si alte lucruri interesante despre alte joburi pentru ca niciodata nu se stie in ce directie o poate lua viata, si trebuie sa fii mereu pregatit. Eu de exemplu, pentru ca sa pot tine pasul cu noutatile, apelez la diferite site-uri online, ce ofera posibilitatea de a participa la cursuri. Desigur ca multe dintre ele se desfasoara sub forma de lectii, dar altele sunt si interactive, cu profesori, astfel ca putem sa ne simtim exact ca la facultate desi stam pe fotoliul cel mai comod din sufragerie ori la terasa din curte.


Rolul acestor cursuri online este de a fi aproape de cei care nu au posibilitatea de a se inscrie la o facultate, ori nu isi permit cursuri de calificare. Lectiile sunt usoare, temele accesibile iar faptul ca totul se face prin intermediul internetului, reprezinta cheia catre cele mai pretioase informatii. Cunosc multe persoane care au apelat la aceste cursuri si s-au abonat la diferite platforme de tip e-learning, ori au deja locuri de munca pe Aptjob.ro, o firma ce a inteles nevoile tinerilor si le-a pregatit cele mai bune joburi. Ceea ce nu inteleg insa angajatorii de la noi din tara, este faptul ca printre absolventii anului in curs, se numara persoane cu un bagaj de cunostinte vast si aplicabile, asta chiar daca experienta nu apare in cv-ul lor, astfel ca ne confruntam adesea cu refuzul firmelor de a lua in "custodie" tineri care nu au lucrat inainte nicaieri. Dar oare se gandeste cineva ca este posibil ca experienta sa nu aiba nici o relevanta? Ca poate, nici nu este necesara, datorita numeroaselor platforme online care ajuta din ce in ce mai mult pe tineri sa invete tot ce trebuie pentru reusita? Printre firmele care au inteles acest lucru si ofera sprijin celor ce isi doresc sa isi gaseasca un loc de munca in care sa se poata castiga bine si in acelasi timp, sa se si dezvolte pe plan intelectual, se numara si Aptjob.ro asadar, puteti apela cu incredere la o parere din partea acestora daca aveti de gand sa va angajati si va dorit siguranta jobului de maine. Si nu uitati de numeroasele avantaje pe care vi le ofera atat firma, cat si internetul! Daca vrei sa fii cel mai bun in ceea ce faci si sa ai alaturi de tine o echipa bine pregatita, orientati-va spre cele mai noi cursuri de pregatire online si nu numai!

2 comentarii: