joi, 9 iulie 2015

Shopping day!

Buna ziua dragilor! Sau mai bine spusn bonjour mes amis! Trebuie sa va spun ca de cand am ajuns aici in Belgia, nu am avut stare si am umblat in fiecare zi pe afara, chiar daca ieri de exemplu, vremea a fost uracioasa. Am luat la picior toate strazile si am descoperit niste locuri super dragute pentru facut poze dar si localuri interesante pe care le-am vizitat. Dar desigur ca nu am putut sa ma tin departe de mall-uri si de magazine, asa ca am dat o fuga in Ville2 care in acest moment este plin de reduceri, si cum aveam bani pusi deoparte pentru shopping, am profitat si bine am facut! Prima intrare a fost in magazinele de ceasuri si accesorii pentru ca imi doresc o geanta noua si un ceas dar nu am gasit nimic frumos, asa ca am mers tinta spre H&M care afisa reduceri consistente la produse, si oh, asa si este! Toate produsele la 5 si 7 euro! Da, ati citit bine! Dar 5 euro pentru toate bluzitele din magazin si 7 pentru pantaloni si alte lucrusoare. De ar fi asa si la noi reducerile, consistente si cu adevarat reale precum aici, cu siguranta as intra mai des in magazine, dar totusi, sa nu uitam ca suntem in Romania. Si acum sa va spun ce mi-am cumparat!


 Este vorba despre doua puloverase, unul gri, asimetric si unul roz cu inimioara aurie din paiete, o bluzita cu insertii dantelate, o camasa si o rochita cu elastic la mijloc ambele din chiffon lejer. In afara de rochita care a costat 7 euro, restul produselor au fost doar 5 euro. Cred ca am facut o super afacere si sunt multumita de calitatea produselor! Urmeaza sa vad astazi daca am noroc si la genti pentru ca prinsa in agitatia de la casa, am uitat sa dau o fuga si la standul cu accesorii.


In ceea ce priveste dulciurile, cu greu m-am abtinut! Mi-am luat cate putin din fiecare pentru a-mi face poftele si dupa cum puteti vedea, biscuitii Sirius sunt la loc de cinste, iar laptele de cocos, o descoperire senzationala si delicioasa! In rest, nu mi-am mai cumparat mare lucru. Imi doresc sa dau astazi o fuga si prin magazinele de produse cosmetice pentru ca am nevoie de un fond de ten nou, si o crema cu SPF, dar si pentru after plaja. Am vazut cateva promotii la dermatocosmetice si astept sa vad ce anume imi face cu ochiul :)

Sper sa va placa dragilor produsele pe care mi le-am achizitionat. Ma bucur mult ca am nimerit in aceasta perioada cand reducerile sunt in toi! Sa profitati si voi de ele pentru ca merita :)
Pupici si vacanta placuta!

2 comentarii:

  1. Ai facut smart shopping! :) Imi place!!! Vorba ta: de-ar fi si-n Romania... :D
    Biscuitii Sirius ca biscuitii Sirius dar ciocoholica din mine n-a putut trece mai departe de Twister-ul acela...:P
    Sa te bucuri de fiecare dintre noile achizitii, Ana!
    Pupicei! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda! Sa stii ca aici dulciurile sunt foarte ieftine iar tentatia mare!!

      Ștergere