sâmbătă, 4 iulie 2015

Shopping de la BrandCircus

Hello ladies! Urat weekend, nu-i asa? Adica desigur, aici la mine, pentru ca ploile nu par a se mai opri. Din fericire, maine seara voi pleca spre Belgia, unde sper ca voi regasi o vreme mai frumoasa decat in anii trecuti.Am intrat o fuga pe blog sa va arat doua bluze pe care mi le-am achizitionat in aceasta saptamana de la BrandCircus, un magazin descoperit recent. Multe din produsele de pe site nu imi sunt necunoscute, pentru ca le-am vazut in magazine, dar si altele noi pe care nu le-am gasit pe umerasele din mall, iar cele ce le-am cumparat, mi-au placut la nebunie aceste bluze dar nu eram cu adevarat convinsa de cat de faine o sa fie la material, asa ca nu mi le-am luat. Si apoi, saptamana trecuta, am zis sa intru sa vad ce promotii interesante au si noutati, iar pretul acestora scazusera dractic de la ultima vizita, asa ca au trebuit sa fie adaugate in cos!Ambele sunt de la Stradivarius, si desi sunt marimea S, cred ca se potrivesc mai bine unul M, fiind lejere.




Imi plac foarte mult si au meritat fiecare banut. Materialul ambelor produse este de calitate, si s-au comportat excelent dupa ce le-am spalat manual. Voi astepta sa vad zilele urmatoare daca si la masina este ok. Sunt mai potrivite pentru sezonul de toamna, insa eu le-am achizitionat tocmai cu ideea de a le lua cu mine in Belgia unde mai mult ca sigur voi prinde si zile mai racoroase, asa ca imi vor prinde bine la bagaj. Am de gand sa realizez in perioada urmatoare o comanda pe site-ul oficial Stradivarius. Prin iarna, vazusem niste ghetute pana la glezna care mi-au placut la nebunie, iar cand m-am hotarat si eu in sfarsit sa mi le cumpar, acestea au fost scoase din magazin pentru a face loc produselor de primavara, dar gandul tot la ele mi-a ramas. Ah, si desigur, si la o pereche de pantofi din lac de culoare rosie, cu toc mediu care arata super!



Le gasiti pe ambele pe site-ul oficial Stradivarius la preturi super ok. Am avut ocazia sa probez si sa vad in realitate cum sunt acesti pantofi, si arata incredibil de bine si din acest motiv imi doresc sa ii achizitionez. Exista si o varianta pe culoarea neagra, tot lacuita, insa acestia rosii consider ca sunt speciali. Cam atat pentru astazi! Capitolul shopping online aici se incheie in aceasta saptamana, pentru ca in urmatoarele zile voi prefera sa imi pastrez banii sa pot sa profit de ofertele din Belgia. 

Voi ce parere aveti de BrandCircus? Ati plasat comenzi pe acest site ? Daca da, multumite de produse?
Va astept comentariile si parerile la sfarsitul articolului! Weekend placut tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu