luni, 13 iulie 2015

Shopping lately

Se pare ca sederea in Belgia este cu mult mai placuta de cat ma asteptam! Chiar daca vremea nu a fost chiar placuta ieri si astazi (de geaca grosuta si umbrela), am profitat de faptul ca ieri a fost targ, si am iesit sa cumparaturi. Nu mi-am luat decat dulciuri locale si produse de patiserie, pentru ca fara sa vreau, am facut abuz de zahar si ar trebui sa ma opresc de acum, altfel, voi face diabet! Astazi am dat iar o fuga in mall-ul din apropiere sa vad ce alte reduceri interesante mai zaresc prin magazine, si in afara de o bluzita din Pimkie la 7 Euro, nimic altceva nu mi-a atras atentia. In schimb, am intrat in Yves Rocher doar in "recunoastere", si m-am indragostit de apa de parfum Neroli si de Comme une Evidente Intense pe care mi le voi achizitiona pana cand voi pleca de aici. Aveam in plan sa-mi cheltuiesc banutii pe ceva mai sofisticat, poate un parfum de la Dior sau Armani, dar m-am indragostit de acestea de la YR si trebuie sa le am!


Mi-au mai atras atentia si cateva rujuri in magazin dar nu mi-au placut nuantele asa ca am preferat sa raman totusi la Bourjois care a fost o surpriza destul de placuta pentru mine in acest an. Mai apoi am continuat plimbarea prin magazinele de cosmetice si mi s-au lipit de mana doua produse pentru  plaja: un lapte cu protectie de la La Roche Posay si un gel fondant pentru after beach care la noi nu se gaseste si este absolut minunat! Lasa o piele super catifelta, moale si hidratata! Nota 10 si review in curand! Si desigur, o poza in care va prezint noutatile! Am uitat de spray-ul cu SPF dar am adaugat in poza fondul de ten Bourjois cumparat in urma cu cateva zile de care am uitat complet, si bonus, cateva oua de ciocolata Milka delicioase :) Sa aveti o saptamana reusita! V-am pupat!

Un comentariu: