duminică, 19 iulie 2015

Sunday Post

Hello dears! Cum v-ati petrecut weekend-ul? Am auzit ca in tara canicula s-a instalat si ca situatia nu da semne de imbunatatire... Din fericire, aici vremea este mai mult decat ok! Desi deseori temperaturile nu depasesc 25 de grade, astazi am avut parte de o zi putin mai torida decat de obicei astfel ca m-am putut bucura de o atmosfera putin mai asemanatoare de cea din Romania, unde as fi preferat sa fiu acum, pentru a merge o fuga la mare, sa ma bronzez! Dar nu ma pot plange! De dimineata am fost pe drumuri, cutreierand stradutele pline de tarabe (in fiecare duminica este targ) si adulmecand mirosul produselor de patiserie absolut delicioase, dar cel mai mult m-au incantat, sortimentele de masline amestecate cu diferite mirodenii care sunt pur si simplu delicioase! Cred ca am facut putin abuz de dulciuri in aceste zile, pentru ca stand in casa cat timp ai mei sunt plecati la serviciu, activitatea mea s-a rezumat la redactarea de articole ( imi cer scuze pentru advertorialele care au fost mult mai frecvente decat de obicei) si la descoperirea de noi seriale interesante. Nu pot sa ma laud cu ceva interesant, pentru ca in momentul acesta, sunt la zi cu marea majoritate a celor mai populare seriale, insa am avut placerea de a descoperi un anime foarte bun, Attack on Titan. Stiu, anime-urile nu sunt chiar atat de populare la noi, dar va garantez ca printre aceste desene coreene si japoneze, se numara cateva care prezinta povesti impresionante. De exemplu, Death Note, anime-ul meu de suflet, este pur si simplu perfect, din multe puncte de vedere: intriga, personaje, final etc. Si desigur, mi-am asigurat "plinul" de lecturi pentru vacanta descarcand un pachet de carti pe telefon.



Si aceasta, este privelistea de zi cu zi de la balconul camerei mele. Si nu, nu este intunecat inca, ci sunt pozele de zilele trecute, si doar acum m-am gandit sa vi le arat. Aici, se intuneca destul de tarziu, in jurul orei 23:30 si uneori este obositor, mai ales cand iti doresti sa te pui in pat devreme si nu poti atipi din cauza luminii. Eu am gasit niste draperii la reducere si le-am si pus la geam si cand simt ca mi se face somn, le trag si gata problema :) Acum, urmeaza sa-mi descarc sezonul 5 din Suits pentru ca in timpul sesiunii nu mi-am permis sa vizionez prea multe seriale, asadar, recuperez!

V-am pupat si v-am imbratisat! Sa aveti un weekend minunat!

4 comentarii:

  1. beautiful
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/family-histroy-read-all-about-it.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o norocoasa,aici temperaturile sunt insuportabile ! Pupici :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vorbit cu ai mei si stiu cat de "urat" se prezinta vremea acolo. Daca as putea, v-as trimite o gura de aer de aici :)

      Ștergere