luni, 27 iulie 2015

Sunday Post

... intarziat! Aseara, am ajuns destul de tarziu acasa, asa ca nu am mai avut cand sa va scriu pentru ca am preferat sa fac repede un dus si sa dorm. Vremea de aici se deterioreaza rau de tot! Daca spre duminica dimineata totul a fost ok, chiar de puloveras si tricou, spre seara, gecile, umbrela si ghetele, erau echipamentul perfect pentru a face fata frigului! Doar 13 grade in mijlocul verii... deja pare a fi vacanta de iarna pentru mine :)Am petrecut dimineata de duminica la o plimbare prin targul local, apoi in parcul Regina Astrid la un concert superb oferit de un liceu de muzica din Marea Britanie. A fost super! Nu a fost un concert clasic, ci altceva! Copiii, au cantat in cor piesele lui Sam Smith, apoi urmatorii si-au pregatit instrumentele (majoritatea cantau la cel putin 2 instrumente!), si concertul a lasat pe toti spectatorii cu gura cascata! Nu mi-a venit a crede cand am auzit in acorduri de trimpeta si saxofon, melodiile din cele mai indragite seriale si filme! A fost un wow colectic, si o experienta super interesanta. Chiar a fost un spectacol pe cinste desi unii probabil s-ar fi asteptat la un concert de muzica clasica sau cantece in alt gen. Cu toate acestea, cu totii prezenti, s-au distrat pe cinste, intrucat tinerii, au coborat de pe scena (impropriu spus astfel, pentru ca amplasamentul a fost un foisor din centrul parcului) printre cei prezenti si au facut poze, au cantat alaturi de noi si ne-au invitat la dans. Super de treaba pustii si cu niste voci incredibile!


Apoi, spre sfarsitul concertului vremea si-a dt in petic, si a inceput o ploaie rece si un vant, care i-a pus pe toti pe fuga, si care din pacate, continua sa bata si acum. Sunt doar grade in acest moment iar soarele... cu greu il zaresti pe cer! Mi-am permis sa ramas astazi in pat pana mai tarziu si sa ma rasfat cu o portie de dulciuri bune in fata televizorului, caci de iesit afara pe o astfel de vreme, nici nu incape vorba! Astept cu nerabdare sa vad ce promotii interesante se mai gasesc online pentru ca am strans iarasi cativa banuti pe care am de gand sa ii investesc in niste parfumuri si carti. Pupici dragilor! Va doresc o saptamana minunata!

4 comentarii:

  1. sincerca sa fiu, mi-as dori si eu o zi macar cu 13 grade.. :D:d parca imi e dor din cand in cand. :d
    puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu parca as vrea sa fie vara dar aici asa este in general atmosfera in Iulie-August :( Nu cred ca m-as putea adapta la o astfel de clima.

      Ștergere
  2. Esti o norocoasa :) Noi aici ne topim de caldura, temperaturile sunt insuportabile. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, eu as fi preferat sa fiu acasa pentru ca iubesc vara! Acum sunt doar 13 grade afara si nici geaca nu mai face fata la frig :( iti ingheata nasucul :))

      Ștergere