vineri, 10 iulie 2015

TooFaced - Queen of Hearts Set

Se intampla uneori ca planetele sa se alinieze, Mercur sa nu mai fie retrograd, sa ai bani in buzunar, dispozitie de zile mari, vreme frumoasa, noi tenesi in dulap si parca ceva smells fishy! Yep! Zilele trecute parca norocul s-a lipit putin de mine (ori si-a facut mila de mine si ce o fi zis: hai sa o mai las putin sa se distreze, macar acum inainte de ultimele examene) si m-a lasat sa-mi fac de cap (cu banii) and this is how I finally got my precious! Oh, visam de foarte multa vreme la un blush de la TooFaced dar mai niciodata nu se gasea timp sa ajung sa mi-l cumpar ori cel mai adesea (tipic mie!), treceam pe langa Sephora da' nici ca-mi aduceam aminte ca este acolo ea, comoara mea! Pana saptamana trecuta cand prin minune, cardul s-a umplut de bani, zilele libere s-au adunat una dupa alta, soarele a stralucit, iar picioarele m-au dus spre magazinul unde aveam sa-mi gasesc fericirea. In sfarsit am reusit sa-mi indeplinesc visul si mi-am cumparat setul Queen of Hearts de la TooFaced! Yey for meee! Prietena mea zice ca am o problema grava, cu shopping-ul dar sa uitam de asta... And here is my shiny cute little precios adorable magnificent... pink baby blush!


Deci in prima zi cand l-am luat nu mi-am putut lua ochii de pe cutie! Tot setul imi este drag, dar acest produs in mod special mi l-am dorit asa ca va dati seama ca este in topul preferintelor mele in acest moment. Ador totul la el! Forma dragalasa de inimioara, rozul prafuit, elementele decorative aurii de pe capac, si evident, cele trei nuante care imi ofera zilnic un ten luminos, cu tente roz-piersicii (nu ma pot decide nici eu care predomina mai mult)! Particule fine de sclipici, irizatii aurii, albastre ce ofera o luminozitate perfecta pentru un machiaj simplu de zi. Rezultatul este un glow subtil, satinat cu o rezistenta excelenta si un finish natural.


Desi in set se mai afla si o pensula Flatbuki  pentru aplicarea produsului pe obraz, un rimel Better than sex in varianta mini si o borseta pentru cele doua de mai sus, blush-ul a fost care mi l-am dorit cel mai mult, restul fiind un bonus! L-am achizitionat la pretul bluch-ului, de 135 de lei daca tin bine minte. Am ales varianta Candy Glow ce ofera o stralucire unica, subtila si naturala pometilor. Este deopotriva un blush si un iluminator. Un trio perfect! Toate cele trei farduri individual sunt pigmentate, puternice si in nuante calde, ce scalda pielea in cele mai frumoase tonuri aurii, insa impreuna ... the perfect combo! Consider ca poate fi folosit atat ca un iluminator cat si ca blush, iar eu am ales ce-a de a doua varianta, si am adunat numeroase aprecieri din partea prietenelor mele super incantate de luminozitatea tenului meu.



Sunt atat de incantata de acest produs incat nici nu mai stiu ce sa scriu despre el. Il consider perfect din toate punctele de vedere si consider ca este una din achizitiile cele mai inspirate din viata mea. Stiu ca fardurile iluminatoare pot scoate in evidenta imperfectiunile tenului si pot de asemenea oferi un finish neplacut daca nu este aplicat cu atentie, dar din fericire, cu Glow Candy nu am avut probleme de acest gen deloc. Nu a pus in evidenta cosruile, ori alte imperfectiuni. Mi-a oferit insa cea mai naturala si calda luminozitate machiajului.

 Nu am mai incercat produse TooFaced insa atunci cand am vazut setul si apoi dupa ce l-am incercat, am stiut ca el este The One in lumea blush-urilor mele si nu m-am inselat nici o secunda. Din fericire, acesta vine intr-o cantitate super generoasa si cu siguranta imi va ajunge mult si bine pe viitor! Mi-am dat silinta sa realizez niste poze cat mai calitative pentru acest review si sper ca sunt ok si de folos ca sa va faceti o idee cu privire la nuantele disponibile din aceasta varianta. Din ce stiu eu, setul contine doar Candy Glow ca si blush asa ca daca va doriti celelalte variante, din pacate nu il veti putea cumpara si alaturi de produsele in miniatura ce acompaniaza pachetul pe care eu l-am achizitionat. Insa desigur ca si celelalte variante sunt la fel de tentante, iar nuantele delicioase si perfecte pentru acest sezon! Il gasiti in magazinele Sephora la pretul de 135 de lei si vi-l recomand! Voi reveni zilele urmatoare cu review-uri pentru mascara Better Than Sex si aplicarea produsului cu pensula Flatbuki ce vine la pachet cu setul.

4 comentarii:

  1. Sa il folosesti cu placere :) arata foarte bine intr-adevar,ma tenteaza si pe mine <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! A fost una din acele tentatii care nu-ti da pace :)) Dar nu regret ca mi-am achizitionat setul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! A fost una din acele tentatii care nu-ti da pace :)) Dar nu regret ca mi-am achizitionat setul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ador produsele too faced! mersi pentru review!

    RăspundețiȘtergere