miercuri, 22 iulie 2015

Wishlist de Iulie

Astazi, un wishlist! Mi-am pus in minte sa ma organizez in dorinte, si sa adaug pe lista de asteptare cateva produse de la Brand Circus pentru ca sincer, am fost mai mult decat multumita de produsele pe care mi le-am achizitionat de la acestia, si constant au adus hainute noi la preturi foarte bune. Am pus ochiul pe niste bluzite de la Stradivarius, simple, dar dragute, pe care doresc sa mi le cumpar la finele acestei lui pentru ca toata toamna sa am lucruri noi si frumoase. Nu prea m-au atras rochitele in acest sezon si nici tricourile, nu stiu carui fapt se datoreaza acest lucru, dar nu consider aceasta o mare pierdere pentru ca in sezonul rece, voi avea sifonierul mai plin si ce alege in zilele in care nu voi avea inspiratie pentru outfit-uri mai elaborate, elegante.


Imi plac detaliile dantelate ale primei si ultimei bluzite la nebunie, iar cea de a doua este si ea potrivita pentru orice outift lejer pentru facultate. Mi-am pregatit deja cosuletul de cumparaturi dar ma gandesc sa mai astept putin pentru a profita si de alte reduceri, ca poate cine stie, vor fi si aceste produse pe placut meu puse la un pret mai mic! In rest, nu am mai dorit nimic in asa masura incat sa fie nevoie sa le trec pe un wishlist. Am mai vazut cateva modele de rochite interesante pe SheIn dar nu atat de mult incat sa ma faca sa dau o comanda. Si sunt si putin descurajata de faptul ca la vama lucrurile au inceput sa nu mai fie ca inainte iar scutirea de unele taxe este inevitabila. Mai mult ca sigur in ceea ce priveste alegerea rochiilor de ocazie, voi apela la shopping-ul online de pe site-urile autohtone. Am zarit ceva frumos, dar cand sa ma pregatesc si eu de o comanda, a si disparut din stoc!

Aici in Belgia moda nu este chiar pe placul meu, astfel ca nici una din rochiile de aici nu m-a atras. In afara de hainele din magazinele populare si la noi in mall-uri, nu gasesti nimic interesant, pentru ca am observat ca cei de aici prefera culorile tipatoare, nebune, neon! Si nu acorda importanta felului in care acestea sunt combinate, asa ca va dati seama uneori ce mi-e dat sa vad! Haos total... Dar ce pot sa fac daca aceasta este cerinta pietei si preferinta belgienilor? Noroc de targul de weekend in care mai gasesc cate una alta de clatit ochii si umplut stomacul de bunatati. Nu sunt ei mari bucatari sau patiseri iscusiti, dar au cateva produse absolut delicioase care te tenteaza de vrei nu vrei!

Dar gata, nu va fac pofta pentru ca nu va fi bine nici pentru voi dar nici pentru mine care trebuie sa rabd pana duminica! Va doresc o saptamana reusita dragilor! Pupici!

6 comentarii:

  1. foarte dragute bluzitele alese de tine. eu vara asta m-am uitat numai dupa rochite. :D am luat o gramada. :D:D
    puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana iti doresc sa le porti cu drag! Am vazut cat de frumoase sunt si cu siguranta vei arata minunat :)
      Pupici!

      Ștergere
  2. Imi place tare mult partea de jos a primei bluze, o face mai eleganta, mai feminina.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai din acest motiv imi place si mie. Print-ul floral nu este tocmai preferatul meu in acest caz dar dantela de jos face ca bluza sa fie speciala.

      Ștergere
  3. Sunt foarte dragute,spor la bifat :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina! Sper ca pana la sfarsitul iernii sa imi achizitionez si produsele din wishlist-ul lunii August dar ramane sa vedem cu ce banuti raman :)

      Ștergere