vineri, 31 iulie 2015

Work out your car!

Cauza principala a certurilor dintre mine si partenerul meu de viata? Pai, masina desigur! Cu doamnelor, asta nu este subiect? Pai cand dragul de el investeste banii de vacanta, nu este motiv de cearta? Of, cat de mult isi mai iubeste logodnicul meu masina! Uneori am impresia ca o trateaza mai bine decat pe mine (glumesc desigur!), si ca nu i-ar refuza nici un capriciu! Cred ca toti barbatii acorda mare atentie masinii si cred ca nu este ceva de exagerat, dar cei care ajung la extreme deja ma enerveaza! Acum, nu doar ca am ratat cel mai tare festival de muzica de la noi din tara, dar am ramas si cu masina dezmembrata pentru ca s-a gandit el ca ar fi nevoie de o schimbare de leduri auto, de parca cele vechi aveau vreo problema... Bine, pentru mine, masina nu are nimic, dar el sigur nu vede la fel lucrurile si isi doreste ca sa ii aduca imbunatatiri pe ici colo asa ca de data asta, doar pentru ca sunt plecata de acasa, am de gand sa il las sa  isi faca de cap!
 
 
 Asta va fi cadoul de ziua lui si am terminat cu cearta, caci si asa anul acesta vacanta nu a fost asa cum ne-am fi dorit noi sa fie! De mult si-a pus in cap sa modifice aspectul masinii si sa puna cateva accesorii care sa o faca mai atragatoare, dar pana acum, am tot amanat, dar gata, acum este momentul lui! Stiu cat de mult isi doreste sa isi puna faruri cu xenoane si niste scaune noi, dar sunt sigura ca acestea sunt si foarte scumpe! Din ce am inteles eu, pana acum si-a cumparat totul de pe internet pentru ca are un site de incredere de pe care isi mai achizitioneaza cate una alta si prietenul lui, asa ca am incredere ca va face alegeri bune daca tot are de gand sa-si tuneze masina, altfel nu cred ca l-as lasa. Chiar vorbeam cu el si imi spunea ca i-au spus cei din magazin ca poti opta pentru instalatii xenon la preturi avantajoase daca faci o comanda la ei pe site, iar pe langa asta, mai poti beneficia de o comanda completa si o schimbare totala, asa ca mai bine ramane la comenzile de pe net si cumpara totul dintr-un singur loc decat sa umble pe strazi si sa consume motorina de la un magazin la altul. Si apoi, acum gasim pe site-urile online de specialitate, piese pentru masini pe care nu le gasim mereu disponibile la reprezentata si fara de care, transportul cu masina nu ar mai fi o placere. Si sper ca la toamna, cand masina va fi gata si nu vom mai aveam griji pe cam si bani in buzunar, sa putem da o fuga pana la mare ca sa recuperam timpul pierdut aceasta vacanta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu