marți, 11 august 2015

Astazi, vorbim! :)

Hey, dragilor! Saptamana trecuta, am trecut peste obisnuita posta de tip Sunday Post pentru ca nu am avut foarte multe de spus. Adevarul este, ca nici nu aveam starea necesara de a vorbi pentru ca nu eram chiar in apele mele. Am nimerit ( in sfarsit!) niste zile mai calduroase aici, si aproape ca nu imi vine a crede ca am putut renunta la bluzitele cu maneca lunga si ghetute, si am trecut la tricouri si pantaloni scurti! Chiar si seara temperatura este ok, si din ce am inteles de la cativa colegi, este chiar o premiera si pentru ei, dar este mai mult decat bine venita atmosfera aceasta de vara in adevaratul sens al cuvantului. In cateva zile insa, voi trece la temperaturi  mai ridicata pentru ca, vin acasa! Astept momentul asta de ceva timp, si nu pentru ca nu ma pot integra aici, ci pentru ca ma asteapta o multime de noutati cosmetice dar si non cosmetice acasa. Cum va spuneam, nu am prea avut ce sa fac saptamana trecuta, si pentru ca ma plictiseam teribil in unele zile cand eram singura, am inceput sa caut pe internet continuarea seriei Shatter Me de Tahereh Mafi, si am gasit cu putin noroc, un volum satelit al seriei - Destroy Me, in care actiunea ne este prezentata din perspectiva unuia dintre personaje. Am gasit varianta in engleza dar jur ca nu am avut probleme cu intelegerea textelor. Iar despre volum pot spune doar ca... il ador! Inca o data mi s-a confirmat ideea ca aceasta serie scrisa de Tahereh Mafi, ramane preferata mea dintotdeauna! Promit sa revin cu un review detaliat al cartii.

Si, desigur ca vrand sa descopar neaparat continuarea povestii, am pacatuit! In sensul ca, banutii stransi pentru voiajul in SUA, s-au dus pe toate, dar toate, cartile din serie, si nu regret nimic! A fost sa spunem, cadoul meu pentru mine de ziua mea! Ma abtin nu greu sa nu caut pe internet variantele de ebook sau PDF ale acestora, insa prefer sa astept, avand in vedere ca ultima lectura pe telefon si laptop, aproape ca mi-a distrus ochii. Dar nu am putut sa las cartea jos! Atat de mult m-a acaparat! Iar el, Warner, este de departe personajul care mi-a placut cel mai mult. Eu mi-am cumparat seria de pe BooksExpress pentru ca la noi in tara inca nu se gasesc traduse (cu exceptia primului volum), asa ca mi-am permis aceasta aroganta. In 2 saptamani vor ajunge la mine!!! 

Si ca sa intregesc fericirea de pe ziua de azi, va spun ca si alte cateva carti (inca nu stiu care dintre ele) ale lui John Green, se afla in drum spre mine! Si nu, nu mi le-am comandat, ci mi-au fost oferite cadou de cea mai buna prietena care nefiind in tara de ziua mea ca sa imi ofere personal cadoul, a avut grija ca acesta sa ajunga la fix si sa contina exact ceea ce mi-am dorit. Imi iubesc mult prietenii! Sa stie chiar de departe ce-mi doresc si sa nu se uite la pret, asta chiar inseamna ceva, iar eu nu pot decat sa ma declar inca o data o persoana extrem de norocoasa pentru ca am langa mine, un om atat de minunat ca ea. Asa ca draga mea, fie ca citesti sau nu blogul meu, sa stii ca iti voi fi vesnic indatorata pentru ca m-ai ales sa iti fiu prietena! Te iubesc si iti trimit cele mai calde imbratisari! Te astept cu drag acasa, si desigur, sa citim cartile pe iarna la Palas, asa cum ne place noua.


***Imaginile nu imi apartin***

Oh, abia astept sa le primesc! Am de gand sa citesc mai mult anul acesta! Am descoperit din nou placerea de a citi si cateva titluri care mi-au redeschis "pofta" pentru carti. Faza e ca pe multe dintre acestea nu le pot gasi aici, dar am rabdare, promit! Si apoi, chiar si asa, prefer totusi sa le comand in varianta originala in limba engleza decat sa le iau in romaneste. Chiar am gasit niste pasaje in Destroy Me care mi-au placut la nebunie, ori in romana, suna teribil traducerea! Si, in continuare va spun ca am inceput un nou serial, dupa care nu sunt tocmai innebunita, dar merge! Este vorba de Teen Wolf, si ma uit la el pentru ca... hmm... nu sunt sigura de ce! Pai, actiunea e banala, oarecum previzibila, dar... Colton Haynes este adorabil! Oh, I love him, pe cine mint? :)) Am descoperit in ultima perioada multi actori tineri faini, si ma gandesc sa fac si un articol introductiv despre ei, dar vedem mai incolo ce si cum voi face. I'm a fangirl, or that it looks like! 

Ei bine, cam atat cu noutatile pe astazi. Astept cu nerabdare sa ajung acasa chiar daca asta inseamna ca va trebui sa ma intorc la munca si la practica de vara. Pupici! Sper sa aveti o zi minunata! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu