miercuri, 19 august 2015

Book Wishlist!

Am primit astazi pe telefon mesaj cum ca maine (mai devreme decat era mentionat in comanda), voi primi comanda de carti de la BooksExpress si nici nu va dati seama cat de fericita sunt! Comanda a fost procesata rapid, si imediat ce a fost confirmata prin mail, am primit informatia ca va ajunge in doua saptamani prin curier, dar iata ca astazi, la doar 8 zile de la plasarea comenzii online, primesc vestea ca seria Shatter Me va ajunge la mine! Stiu ca probabil v-am innebunit cu aceste volume, asa ca astazi, nu voi vorbi despre ele, ci voi realiza, un book wishlist, in care va voi arata, ce alte titluri doresc sa mi le achizitionez in viitorul apropiat. Majoritatea se incadreaza in categoria cartilor distopice si young adult fantasy, iar autorii sunt cunoscut in state, si au primit deja numeroase premii si aprecieri. Iata si lista mea, pe care doresc nespus de mult sa o duc pana la capat pana la sfarsitul acestui an:

1. The Lunar Chronicles - Cinder, Scarlet, Cress de Marissa Meyer
2. The Mortal Instruments -  City of Bones, City of Ashes, City of Glass, City of Fallen Angels, City of Lost Souls, City of Heavenly Fire de Cassandra Clare


3. The Vampire Academy de Richelle Mead


4. Anna and the French Kiss, Lola and the Boy Next Door, Isla and the Happily Ever After de Stephanie Perkins


5. Throne of Glass de Sarah Maas


6. Since you've been gone de Morgan Matson


7. Stolen de Lucy Christopher


Nu stiu cate dintre acestea de mai sus se gasesc traduse la noi, dar avand in vedere ca lectura in engleza pentru mine este cat se poate de usoara, mai mult ca sigur voi apela din nou la comanda de pe BooksExpress pentru a le cumpara. Atunci cand am ales aceste lecturi, in mare parte m-am lasat influentata de review-urile pozitive de pe youtube dar mai mult ca sigur imi vor fi pe plac toate. Abia astept sa primesc maine pachetul si promit sa revin cu recenzii pentru cele doua carti din serie care mi-au ramas de citit, asta fara volumele satelit Unite Me si Fracture Me pe care mi le voi achizitiona intr-o alta comanda. 

Voi ce recomandati sa mai citesc in ultima perioada? Ce parere aveti despre cartile din wishlist-ul meu? Daca le-ati citit, ce parere aveti despre ele si care v-a placut cel mai mult si care mai putin?

2 comentarii:

  1. chiar mai am putin din Hotii de frumusete si ma gandeam sa incep o carte noua,nu stiu inca ce,dar sunt in cautare

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant wish list-ul tau, spor la bifat ! Pupici

    RăspundețiȘtergere