vineri, 14 august 2015

Ce am mai adaugat in cosul de cumparaturi

Buna fetelor! Am comis-o! Rau de tot! Am spus ca nu voi mai cheltui bani deloc in aceasta luna pe shopping online, si totusi, iata-ma din nou in fata calculatorului, cu nu mai putin de 4 comenzi online plasate intr-o singura zi, si nu ma simt vinovata (prea mult!). Mi-am dorit foarte mult sa fiu cumpatata dar se pare ca socoteala nu s-a potrivit. Am cheltuit banutii astazi, pe carti, cosmetice, lenjerie intima si alte prostioare dupa ce, ore intregi am dus o lupta... si apoi, am cedat!


 Cel mai incantata sunt de cartile din seria City of Bones de Cassandra Clare despre care am auzit numai cuvinte de lauda din partea youtube-rilor asa ca a trebuit sa o fac si pe asta, chiar daca mai am pe drum inca 3 seturi de carti! Da dragilor, pe langa cartile Lui John Green si Tahereh Mafi, si cele ale lui George. R. Martin isi vor face loc in biblioteca mea! Iar aici vorbim de toate cele 7 volume Game of Thrones pe care pur si simple le voi devora! Ador acest serial asa ca va dati seama cata fericire s-a pus pe fata mea atunci cand am primit vestea de la un spiridus, ca de ziua mea, povestea care m-a tinut cu sufletul la gura atatia ani, va ajunge in casuta mea. Cel mai frumos cadou din lume! Acum mai mult ca sigur, va trebui sa comand un raft nou pentru carti, caci in cel de acum, nu mai incape absolut nimic... 

Cat despre celelalte comenzi, pot spune doar ca au fost indeplinite niste mici capricii de ale mele mai vechi. Lenjeria intima a fost achizitionata de pe site-un Uniconf pentru ca au preturi foarte bune in aceasta perioada, iar calitatea materialelor si a produselor este ireprosabila. Ramane firma preferata pentru comenzi online de lenjerie pentru femei. Apoi am completat cateva lipsuri din trusa de machiaj la care am adauga niste produse de parfumerie pentru barbati pentru a le oferi cadou, toate luate de pe Aoro evident. Am mai vazut si cateva hainute faine dar am zis ca ma opresc aici de data asta. Intampin cateva probleme si cu firma de curierat care se pare ca, in loc sa-mi aduca pachetele, si le insuseste (curierul adica) si abia astept sa ma duc luni la sediu sa fac un scandal monstru. Este prima data cand patesc asa ceva si mie se pare o lipsa de bun simt atat fata de mine cat si fata de cei care au trimis coletul. Mi se pare indabmisibil sa faci un colet "disparut" fara urma, si acum hai, as trece poate peste gandul ca s-a pierdut unul, dar doua? Deja pare ceva facut cu intentie! Revin cu detalii dupa ce rezolv problema asta. Pana atunci, am schimbat curierul si sper sa primesc comenzile in ordine zilele ce urmeaza. Abia astept sa vad ce v-ati cumparat si voi si ce produse imi recomandati pentru luna viitoare. Pupici si shopping placut!

Un comentariu:

  1. Bine ca ai avut ce cheltui :)) sa le folosestsi porti pe toate cu placere :* Treci acsa in si n-o s mai cheltui atat :))

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere