vineri, 28 august 2015

Cum sa ai dinti mai albi intr-o singura sedinta!

In urma cu ceva timp, am primit si incercat un produs care m-a impresionat foarte mult, iar astazi a venit momentul sa va impartasesc si voua, dragii mei, rezultatele testarii. Dupa fix 12 zile de testare intensa, va pot spune cum a fost experienta mea cu 3D Crest White - Glamorous White si cat de incantata sunt de zambetul meu alb si sanatos! Daca nu sunteti familiarizate cu acest produs, iata cateva detalii de baza pe care trebuie sa le cunoasteti inainte de a citi in continuare acest review.


Crest Whitestrips 3D Glamorous White este un sistem de albire care indeparteaza petele superficiale si cele de sub smalt. Folositi-le 14 zile si veti obtine un zambet alb stralucitor care va dura, garantat! Crest Whitestrips 3D Glamorous White contine benzi subtiri si flexibile acoperite cu gel de albire pe baza de peroxid de hidrogen, si sunt concepute sa se muleze structurii dintilor dumneavoastra si sa ramana fixate pe pozitie. Tehnologia Advanced Sealcontine un gel pe baza de peroxid infuzat, care isi pastreaza pozitia pe dintii dumneavoastra si indeparteaza petele formate sub smalt, albind vizibil dintii. De fapt, se fixeaza atat de bine, incat puteti bea chiar si apa in timp ce-i purtati. Toate produsele Crest Whitestrips sunt usor de folosit, le puteti folosi aproape oricand si oriunde. Le puteti purta in timp ce:

Inca de dinainte de a deveni student in cadrul Facultatii de Medicina Dentara am stiut ca igiena orala este foarte importanta, insa pe parcursul timpului, mi-am dat seama ca pentru ca zambetul meu sa fie perfect, este nevoie de mai mult. Ma simt norocoasa pentru ca nu am avut nevoie pana acum de interventii stomatologice medicale complicate, dar acest lucru se datoreaza faptului ca totdeauna am fost preocupata de aspectul meu fizic astfel ca am acordat o mare atentie atat ingrijirii tenului cat si a dintilor, caci sa fim sinceri! O dantura impecabila, spune multe, si orice femeie ar trebui sa fie preocupara de felul in care se prezinta dintii ei, mai ales daca ii place sa poarte rujul rosu care poate adesea ingalbeni dintii. Si eu m-am chinuit teribil din cauza ca parintii mei cat si medicul dentist nu imi dadeau permisiunea pentru a-mi albi dintii. Desi nu sunt fumatoare si nici nu beau cafea, smaltul dintilor mei a fost galben, iar dintii usor transparenti, iar acest lucru mi-a displacut iar acest lucru, m-a facut sa-mi pierd increderea in mine si am inceput sa zambesc din ce in ce mai putin. Apoi, imediat ce am ajuns la facultate, mi-am persmis sa incerc diferite metode pentru albirea dintilor fara a afecta integritatea smaltului, dar nimic nu a dat rezultate. Cel putin pentru mine, nimic din ce am incercat nu parea a indrepta situatia, asa ca atunci cand am primit invitatia de a testa aceste benzi (total necunoscute pentru mine), nu am putut refuza oferta si cred ca in sfarsit am gasit solutia pentru un zambet perfect! Benzile Crest White reprezinta pentru mine solutia cea mai la indemana si rapida pentru dinti albi in doar cateva minute! Cum este posibil acest lucru? Pai, in primul rand, benzile pentru albit dintii Crest White Glamorous White, se prezinta sub forma unor benzi/plasturi din plactic, care se lipesc pe dinti cu ajutorul unui gel peroxid de hidrogen care actioneaza asupra petelor de la nivelul smaltului dentar. Aceste benzi, sunt disponibile in concentratii diferite de peroxid de hidrogen. 


Benzile 3D Crest White sunt foarte usor de utilizat! Acestea vin ambalate individual in pliculete in care vom gasi un plasture pentru dintii superiori si un plasture de dimensiuni mai mici pentru dintii inferiori, care pot fi folosite in acelasi timp (eu asa am procedat). Acestea de dezlipesc intai de pe suportul de plastic pe care sunt dispuse, iar partea cu gel, cea care ofera aderenta, se pozitioneaza peste fetele vestibulare/vizibile ale dintilo, avand grija sa se plieze foarte bine atat la nivelul gingiei cat si interdentar pentru un rezultat cat mai uniform. Dupa ce s-a realizat aplicarea primei benzi (puteti incepe cu oricare dintre acestea doua), restul plasturelui ramas liber, se pliaza in interior pe fetele palatinale respectiv linguale ale dintilor, iar timp de 30 de minute, asteptam ca gelul sa actioneze. Recomandarea mea este ca inainte de a le aplica, sa nu va periati dintii. Eu obisnuiesc sa le folosesc dimineata, imediat ce ma trezesc si imi pun la punct hainele, machiajul si micul dejun, apoi dua cele 30 de minute, indepartez benzile iar resturile de gel ramane pe dinti, il periez sau clatesc cu apa si pasta de dinti. 

Rezultate vizibile am inceput sa observ dupa a treia aplicare. Primele doua "sedinte", au avut un usor efect de albire, dar pe masura ce am continuat utilizarea, nuanta dintilor mei s-a deschis din ce in ce mai mult iar acest lucru m-a facut sa fiu extrem de incantata de acest produs! Nu doar ca se aplica foarte usor si se pot utiliza oricand si oriunde, insa ofera si rezultate intr-un timp foarte scurt! Acestea necesita a fi aplicate zilnic, timp de 30 de minute, si eu cel putin, va pot garanta ca nu veti avea parte de nici o sensibilizare! Inainte de a le testa, am citit numeroase review-uri pe internet pentru a ma decide cu privinta la concentratia de peroxid de hidrogen, deoarece, multa lume afirma ca acesta, poate cauza sensibilitate dentara, dureri si disconfort, dar eu nu am avut parte de nici un astfel de disconfort. Toate au fost bune si frumoase, nu am avut probleme si am putut sa beau si sa mananc bauturi calde si reci imediat dupa indepartarea acestora. Benzile pentru albirea dintilor de la 3D Crest White nu afecteaza smaltul dentar si se gasesc pe site-ul www.albirea-dintilor.com distribuitor exclusiv al produselor Crest. Ii puteti gasi si pe pagina de Facebook  https://www.facebook.com/AlbireaDintilor


Eu va recomand cu mare drag produsele Crest deoarece pentru mine, reprezinta modalitatea cea mai simpla si usoara pentru un zambet perfect! Se gasesc asa cum v-am mentionat mai sus, in diferite concentratii, dar alaturi de aceste benzi, veti putea achizitiona si pasta de dinti din aceeasi gama si apa de gura pentru a mentine un rezultat un timp indelungat. Daca stiti ca aveti nevoie de o vizita la medicul dentist, atunci sfatul meu este sa aplicati benzile 3D Crest dupa ce ati rezolvat micile probleme pe care le intampinati, dar sa luati in considerare faptul ca gelul actioneaza doar asupra dintilor naturali, nu si asupra lucrarilor. Asadar, daca la nivelul dintilor aveti coroane sau fatele dentare aplicate, ori obturatii de orice fel, atunci doar medicul dentist va poate ajuta sa obtineti un zambet mai alb, altfel, aceste benzi va sunt total nefolositoare. Si acum, va rog sa priviti diferenta de dinainte si dupa aplicarea benzilor pentru albit dintii de la 3D Crest White Glamorous White! Dupa cum veti putea observa, dintii mei la nivel incizal au aspect neregulat, dar consider acest lucru absolut fara importanta atat timp cat respect rigorile de igiena impuse pentru mentinerea sanatatii cavitatii orale. Acesta este un aspect ce poate fi cu usurinta remediat de catremedicul dentist, insa alaturi de acesta, am considerat ca cel mai bine este sa nu intervenim pentru ca nu afecteaza in nici intr-un fel masticatia sau aspectul fizic.


Acest rezultat, a fost obtinut cu usurinta dupa cea de a treia aplicare a benzilor pe dinti dar acum, la final, pot spune ca nuanta dintilor mei s-a deschis cu inca o nuanta de alb si sunt pe deplin multumita de acest produs cu efect rapid, si de durata! Recomand totusi sa evitati sa consumati bauturi si alimente care in general pateaza dintii si sa periati dintii periodic si sa nu evitati vizita la medicul dentist pentru orice problema.

Sper ca v-a fost de folos acest review, si daca va doriti sa aflati mai multe detalii despre produse cat si alte recenzii ale acestora, va invit sa accesati pagina oficiala Albirea Dintilor si nu uitati sa le dati un like si sa va abonati la noutati! 

5 comentarii:


  1. O metoda buna de a face bani gasesti pe http://www.bani-pe.net/

    RăspundețiȘtergere
  2. Superr treaba cu aceste benzi,Am incercat si eu o data dar l mine nu prea a dat rezultate .

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta treaba, trebuie sa mi le iau si eu sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt super bune! Eu am avut vivid white, și pentru dinții de jos :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant articol,nu am incercat pana acum,dar vreau sa vad cum e .

    RăspundețiȘtergere