duminică, 16 august 2015

Dorinte de la Sheinside

Chiar daca in ultima perioada nu am mai comandat nici un produs din magazinele online din straintate (iar aici ma refer in special la cele asiatice), nu am putut sa stau departe de acestea, si sa nu admir modelele unor rochite de pe SheIn. Am renuntat la a mai face cumparaturi de pe acest site datorita faptului ca tariful taxelor vamale a crescut iar drumul pana in orasul resedinta de judet in care se afla posta vamala, ma ajunge relativ scump astfel ca am decis ca este momentul sa renunt la shopping-ul online de aici. Astazi insa, imi doresc sa va prezint cateva rochite care mi-au placut foarte mult si pe care le folosesc drept sursa de inspiratie pentru a le oferi croitoresei care imi face hainutele de ocazie de obicei. Am vazut cateva rochii dantelate absolut superbe dar si cateva de zi cu zi, care merita atentie din partea noastra. Acum pe perioada verii, imi place sa port mai mult culori vibrante ori tinute all in white, dar acum, nu am ales ceva specific, ci doar ceea ce mi-a atras atentia ultima oara cand am verificat noutatile de pe site.



Acum ca ma uit mai bine la imagini, observ ca am ales mai mult print-uri colorate intens pe fond alb, deci puteti observa ca imi plac hainele in tonuri de alb si neutre in general. Sunt insa sceptica in privinta lor si sunt mai mult ca sigura ca majoritatea sunt transparente. Desi modelul dantelat ma inceaca teribil pentru o comanda caci arata foarte bine dar avand in vedere ca este dintr-un material alb, nu prea m-as risca. Nici poze la produs nu gasesc in acest moment ori recenzii deci o sa ma abtin din a comanda. Dar ramane totusi o varianta de rochie pentru diferite ocazii caci este un model simpatic!

Si ca sa vedeti cat de mult ghinion poate avea un om in viata (adica eu!), dupa ce ca laptop-ul abia mai sta intr-un fir, acum a venit randul telefonului sa-mi faca faze urate. Maine trebuie sa il las in garantie pentru reparatii, dar problema sa spunem ca nu e asta, ci faptul ca nu am nici un alt telefon in casa! Ia necaz de aici! Mda, cine stie cat timp voi ramane fara telefon! Sa vad daca pot sa fac rost de la prieteni de ceva pentru urgenta altgfel, adio contact cu lumea for a long time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu