marți, 18 august 2015

Joaca si tu Zuma in timpul liber alaturi de mine!

Daca va intrebati ce face Ana cat timp are laptop-ul si telefonul "in reparatii", ei bine, raspunsul este simplu! Ana se joaca! Am scos din cutia in care a fost abandonat de mai bine de 2 ani, calculatorul cel vechi, si cu toate ca merge destul de greu si uneori da "rateuri", ma ajuta sa tin contactul cu lumea online in limitele posibilitatilor. Nu pot realiza din pacate prea multe task-uri pentru ca incepe sa se restarteze de prea multe ori si in acest mod, imi pierd datele la care am lucrat anterior, asa ca imi pierd timpul zilnic fie citind diferite stiri ori pe zuma online, care chiar si dupa atatia ani, ramane unul dintre jocurile mele preferate. Intr-o perioada, eram chiar campioana familiei cu cele mai multe episoade deblocate, dar apoi pe masura ce am inceput sa lucrez, mi-am mai pierdut din indemanare, dar am redescoperit in aceasta perioada placerea de a juca fie acest joc, fie altele. 


De obicei, cand verisorii mei mai mici se afla in vizita, facem curse de masini ori lupte cu monstri si nave spatiale ca sa ne distram, iar ei imi spun adesea ca nu este corect ca ii inving de fiecare data, caci sunt fata, asadar, trebuie sa joc doar jocuri cu Elsa pe xjocuri.com si cu papusi, asa cum fac si celelalte fete de la gradinita! Si iata cum de dragul lor, ma las invinsa (desi nu sunt de fiecare data prea convingatoare) si ii las sa castige cursele de masini in timp ce eu ma distrez cu printesele Disney!


Dar in timpul liber, in care nu am acces la internet sau placa video al calculatorului nu imi da voie sa intru pe site-urile mele preferate cu jocuri, prefer sa incerc o runda noua de Mahjong cu fratele meu, ori Zuma, sau Nascar (daca il mai tine cineva minte). Acestea au fost si vor ramane jocurile mele preferate dintotdeauna pentru ca le gasesc destul de usoare si de dinamice, si ma ajuta sa imi mentin atentia asupra micilor detalii (in cazul jocului Mahjong de exemplu). Aveam inainte un program super fain care imi instalase joculete de toate felurile pe calculator, dar din pacate, nu mai functioneaza si nici de descarcat de pe internet nu reusesc, asa ca intru adesea pe site-uri cu jocuri online si petrec o buna vreme in Zuma si curse de masini ca sa ma distrez. Dar daca tot vorbim de jocuri, spuneti-mi, care sunt preferatele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu