marți, 18 august 2015

My news have arrived!

Buna fetelor! Nici nu stiti de bine ma simt sa fiu din nou acasa si sa pot iesi in oras oricand, la piscina cu prietenii mei si sa nu mai trebuiasca sa imi fac de acasa planuri pentru a ma descurca intr-un oras in care nu se vorbeste decat o franceza stricata pe care pana nici ei, locuitorii nu o inteleg pe deplin. Astazi am primit o parte din colete, cu diferite comenzi pe care le-am plasat inca dinainte sa plec din Belgia si sunt super fericita ca am "jucarii" noi! Comanda de la Uniconf cu lenjerie intima va spun ca este una pe care mi-am dorit-o foarte mult insa mi-a fost frica sa nu am parte de o surpriza neplacuta caci este prima data cand plasez o comanda online pentru lenjerie. Dar din fericire, produsele arata la fel ca pe site iar ca si calitate, sunt exceptionale! Nu voi fotografia produsele pentru ca nu mi se pare ok sa postez imagini cu lenjeria mea pe blog, dar va pot lasa cateva imagini de pe site pentru a va face o impresie cu privire la ce mi-am ales eu. Ah, sa nu uit sa va spun ca tot ce am ales, este foarte bine realizat, dintr-un bumbac calitativ, iar preturile sunt super!



Si desigur ca pe site se gasesc numeroase alte modele de produse de lenjerie pentru doamne cat si pentru domni dar si copii si bebelusi, iar eu vi le recomand! Sunt super si mai mult ca sigur, de acum inainte, voi renunta la a mai cumpara lenjerie intima din magazinele fizice si voi alege Uniconf. 

In urmatoare perioada insa, am nevoie sa fac putina economie la bani. Am tot incercat sa-mi repar laptop-ul pe care il am inca de prin perioada liceului, dar se pare ca vremea lui a cam trecut, si trebuie urgent inlocuit. Nu stiu inca spre ce anume sa ma indrept pentru ca nu am un buget anume, dar ma gandesc ca cel mai bine ar fi sa astept pana de Black Friday sa vad ce oferte voi gasi disponibile deoarece nu imi doresc un laptop cu niste caracteristici anume, ci doar ceva care sa-mi ofere posibilitatea de a-mi desfasura activitatile zilnice fara blocaje sau alte probleme. Si apoi, daca stau sa ma gandesc, si preturile mici sunt tentante! Asa ca sincer, ma gandesc sa astept si sa ma descurc deocamdata asa cum pot cu ce am acum, chiar daca monitorul efectiv, sta intr-un fir! E batran micutul, asa ca nu am ce sa ii fac! Poate doar sa ii fiu recunoscatoare ca a rezistat pana astazi si ca a fost alaturi de mine in aceasta aventura a blogului. Imi este foarte drag si cu greu ma pot desparti de micutul meu Lenovo, dar daca trebuie, pai trebuie! Dar gata, v-am lasat dragilor! Pupici!

2 comentarii:

  1. Ce dragute sunt, o sa intru si eu pe site sa vad ce ma atrage :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. :)

    http://juliamodelodemodelo.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere