vineri, 21 august 2015

Reduceri Brand Circus 50%

In acest sfarsit de saptamana, pe numeroase site-uri s-au gasit produse la discount, dar cel mai mult am profitat de reducerile din magazinul online Brand Circus de unde mi-am achizitionat trei bluze cu maneri 3/4 pentru sezonul de tranzitie dinspre vara spre toamna, cand vremea nu e nici de geaca, dar nici de tricou! Pe 2 dintre ele aveam de gand sa mi le cumpar chiar la sfarsitul acestei luni chiar si la pret intreg, dar reducerea de 50% la toate produsele de pe site m-au facut sa profit si sa economisesc banuti! Pai ganditi-va: pentru toate cele trei bluze la pret intreg as fi platit 170 de lei fara costul transportului, iar acum, dupa reducere platesc doar 90 de lei (cu transport), dar chiar si asa, consider ca se merita! Ma bucur teribil ca au inceput reducerile mai devreme in acest an, si sper ca in urmatoarea perioada sa gasesc ceva discount-uri si la laptop-uri pentru ca gata, m-am decis! Dar haideti sa va arat care sunt cele trei bluzite despre care va tot zic!




Am mai vazut alte cateva lucruri interesante pe site, accesorii si fuste faine, dar consider ca pentru moment, shopping-ul pentru articole de vara a cam luat sfarsit. Consider ca am facut o super afaracere in acest sfarsit de saptamana! Ramane doar sa vad cum fac sa scap de ghinionul care se tine scai de mine (aici ma refer la problemele cu laptop-ul si telefonul) si ma face sa ma dau la propriu cu capul de pereti de suparare si nervi. Cred ca iarasi trec printr-o perioada mai urata in care toate imi merg anapoda, dar va promit ca nu ma las cu una cu doua! Nu imi sta in felul meu sa ma dau batuta, asa ca, hai toamna hai! Vino si ma racoreste si adu cele mai faine reduceri din magazinele mele preferate! Urmeaza o noua comanda pentru carti zilele urmatoare si pentru voi, nu unul, ci doua concursuri, so stay tuned for more details! Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu