duminică, 16 august 2015

Sunday Post

In acest weekend am descoperit site-ul Forever21 prin intermediul prietenului meu care mi-a oferit drept cadou de ziua mea, alaturi de volumele din GOT, si posibilitatea de a cumpara cu ajutorul lui, cateva hainute din acest magazin. Auzisem de ei dar nu stiu sa ii fi gasit pe la noi prin tara, asa ca imediat cum mi-a dat mana libera la shopping, mi-am adaugat in cos cateva pulovere petnru ca restul produselor de pe site nu m-au incantat atat de mult. Iata ce mi-am ales si astept cu nerabdare sa primesc la sfarsitul acestei luni:


Astazi mi-am cumparat si un ceas de la Q&Q argintiu pe care mi-l doream de ceva timp, si ma pregatesc de practica de vara, adica, no more shopping time for me! Am ajuns ieri in tara, si sincer, ma asteptam la calduri mult mai mari, dar nu ma plang! Este ok deocamdata vremea si sper sa se pastreze asa pentru o perioada. Abia astept sa incep iarasi facultatea si sa am activitate. Nu spun ca la munca am timp sa ma plictisesc, dar parca, mult mai in elementul meu sa simt cand am si de invatat cate una alta. Pregatesc o serie de review-uri pentru voi in urmatoarea perioada dar nu promit ca vo posta zilnic deoarece vreau sa ma bucur pe cat se poate, de aceste zile insorite. Pe maine se anunta o zi aglomerata pentru ca voi primi coletele mult asteptate cu produse cosmetice si lenjerie comandate in saptamana ce tocmai a trecut, dar si pentru ca am multe lucruri de pus la punct. Se cere o curatenie prin camera si prin dulap asa ca la treaba! V-am pupat dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu