duminică, 23 august 2015

Sunday Post

Hey dragilor! Sper ca ati avut un weekend super, caci a meu, clar a fost unul pe cinste! Am primit o vizita din partea unei prietene dragi mie si toata ziua am petrecut-o prin oras la taclale, la o limonada si o portie de papanasi apoi la o pizza, dar ce mi-a placut cel mai mult? Pai, zambetul dragii mele M. la vederea cadoului meu pentru ea, caci , asa cum va spuneam in urma cu cateva saptamani, de ziua ei, nu am fost in tara, asa ca fara sa stie, am cumparat un "ceva" ce isi dorea nespus de mult, inainte ca altii sa puna mana pe el. Pentru mine, zambetul celor dragi, este mai important decat orice! Si desigur, ca si pentru mine surprizele s-au tinut lant in aceste zile, si nu doar pentru ca am avut aproape oameni de suflet, ci si pentru ca am primit in avans, cadouri pentru ziua mea! Desi este vorba de noi colaborari, toate produsele sunt considerate cadouri si abia astept sa incep testarea! Si cum sa nu fiu fericita cand este vorba de cosmetice si produse de parfumerie?!

Si multe inca sunt pe drum! Sau cel putin, asa mi-a soptit un spiridus fermecat! Cred ca cineva acolo sus, in sfarsit s-a gandit sa presare niste praf magic peste mine, si sa-mi aduca aminte ca sunt iubita, maxim! De ar fi in fiecare zi aniversarea mea, nu m-as plange deloc! Cui nu i-ar conveni sa primeasca daruri zilnic? Desigur ca pentru mine, este de ajuns si o simpla floare sau o felicitare, dar doamnelor, meritam sa fim din cand in cand, rasfatate, asa-i? Promit sa revin cu o fotografie de ansamblu cu toate cadourile primite in ultima perioada, si sa stiti ca nu sunt deloc putine! In urmatoarele zile urmeaza sa plec intr-o plimbare si mai mult ca sigur, acolo unde voi ajunge, voi cheltui niste banuti oferindu-mi iarasi cadouri de la mine pentru mine!

Dragii mei, acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa va doresc si voi zile insorite si fericite precum au fost ale mele in ultima saptamana. Sa aveti o seara magica! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu