duminică, 30 august 2015

Sunday Post

Hello dears! Cum va descurcati cu asemenea temperaturi? Eu simt ca ma topesc, dar chiar si asa, ma bucur enorm ca am prins cateva zile de vara adevarata, asa cum sunt aici la noi, caci in curand, toamna isi va intra in rol, ori eu, desi nu am absolut nici o problema cu frigul, nu pot sa nu afirm ca vara mea, numai vara nu a fost si as vrea sa mai tina inca putin pana cand frigul se va asterne aici. Din pacate, desi credeam ca voi putea chiar si acum pe ultima suta de metri ca pot ajunge la mare, planurile mi-au fost date peste cap. Nu stiu cum si de ce, mereu se intampla ca atunci cand imi pun in minte sa plec undeva sau sa fac ceva, imediat apare cate o problema sau ceva, nu stiu, orice care sa ma tina in stand by. Iarasi simt ca intru intr-o perioada cam aiurea si ca mai mult ca sigur, unele lucruri nu o sa imi iasa asa cum imi doresc. Dar, fiindca astazi este weekend, nu am de gand sa vorbesc despre asta. Vreau doar sa ma relaxez si atat!

Am inceput sa citesc in aceasta dimineata De 19 ori Katherine de John Green. Va spuneam mai demult ca imi doresc toate cartile acestui autor, si prietena mea cea mai buna, evident ca m-a surprins in cel mai frumos mod posibil! Desi ziua mea este abia peste o saptamana, ea a avut grija ca sa nu care cumva sa pun de o comanda de carti, si mi-a trimis rapid un colet misterios, super greu si voluminos in care se aflau 3 dintre cartile lui! Nu-i asa ca am cea mai buna prietena din lume?! Efectiv, am ramas fara cuvinte! Si acum, dar si atunci cand am deschis coletul, si cu greu m-am stapanit sa nu plang. Defapt, si acum simt ca as putea da intr-un plans mic, dar unul de fericire! Unul de multumire celui de Sus ca mi-a scos in cale oameni ca ea. Si nu ma refer la partea legata de cadouri caci lucrurile materiale nu au valoare cu adevarat, ci la faptul ca ea, m-a facut sa fiu alt om. Imi spun mereu ca prieteni nu sunt acei oameni care iti sunt alaturi la bine si la rau, nu cei care te asculta si iti ofera un umar pe care sa plangi, ci aceia care te ajuta sa te dezvolti ca si om, sa devii mai bun, mai fericit. Nu stiu sa ma exprim cu adevarat corect ca sa va fac sa intelegeti, dar prindeti voi ideea principala! Si mi-am dat seama ca nu e nimic rau in a fi selectiv atunci cand iti faci noi prietenii! Cred ca voi vorbi cat de curand intr-o postare separata despre prietenie, caci am foarte multe de spus! Pana atunci, savurez o cana rece de frappe, ascult muzica mea preferata si citesc. In aceasta saptamana, am dat gata ultimele doua volume ale trilogiei mele preferate, si atat va spun: wow! Inca ma aflu sub influenta lor si nu ma pot detasa de actiunea cartii, iar asta cred ca spune multe despre lectura, asa-i? 



V-am lasat dragii mei! Sper sa aveti parte de o duminica perfecta, inconjurati de cei dragi voua! Pupici!

3 comentarii:


  1. O metoda buna de a face bani gasesti pe http://www.bani-pe.net/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa bafta la citit! In ultima vreme si eu am citit foarte mult si ma bucur ca m-am ambitionat sa termin macar o carte pe saptamana.

    Pupici! ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. spor la citit! la mine nu este chiar asa sufocant, briza marii isi face treaba!

    RăspundețiȘtergere