vineri, 11 septembrie 2015

5 things I like this Friday

Am vazut acest tip de postare pe numeroase bloguri, si m-am gandit ca ar fi o super ocazie sa va aduc la cunostinta si voua cateva chestii interesante care imi plac in aceasta perioada. Iar aici, in acest tip de postare, nu voi include doar produse cosmetice, ci si filme, imagini si melodii, recenzii, cu alte cuvinte, orice imi place ori mi s-a parut interesant in ultima perioada. Asadar, sa dam drumul distractiei:

1.Fear the Walking Dead!
Fanii serialului The Walking Dead vor fi cu siguranta interesati de acest nou serial ce va merge in paralel in care ni se va face cunoscuta cauza aparitiei virusului care transforma oamenii in zombi. Pana acum, nu s-a intamplat cine stie ce, dar imi place totusi ideea serialului si m-a acaparat inca de la primul episod, so go for it! Abia astept sa vad daca actiunea ambelor seriale se vor intalni intr-un anumit punct si ce se va intampla pe parcurs.


2. Ziaja Goat's Milk Body Lotion
In pachetul cu produse pentru testat de la Ziaja, am gasit o mostra cu lotiune de corp cu lapte de capra, si trebuie sa spun ca sunt mai mult decat impresionata de acest produs! Lasa o piele incredibil de moale si intens hidratata! Like it a lot si abia astept sa incerc si celelalte mostre in urmatoare perioada sa vad ce alte bunatati am ratat pana acum!

3. Reading
Dupa ce Shatter Me mi-a deschis apeptitul pentru citit, aproape ca nu m-am mai putut opri din cautat si cumparat carti! Am dat gata in aceste zile doua carti John Green pe care urmeaza sa vi le prezint pe blog. Incerc pe cat posibil sa devin mai buna la astfel de recenzii si sa fac si o categorie speciala pentru acest tip de articole. Dupa cum ati observat, deja de multa vreme, blogul a inceput sa cuprinda o gama variata de postari. Cred ca acest lucru se datoreaza atat faptului ca am inceput sa fiu mai selectiva atunci cand imi cumpar produse cosmetice, dar si pentru ca mereu mi-am dorit sa-mi testez limitele si sa experimentez lucruri noi, chiar si in materie de articole. Cred ca am facut o treaba destul de buna in ultima perioada, si chiar mi-am depasit recordul de postari in unele luni, asa ca sunt multumita de treaba mea. Ma gandesc serios daca nu ar fi cumva momentul sa imi deschid in paralel un alt blog numai pentru recenzii de carti in limba engleza. Am zile in care numai in engleza gandesc!


4. Calvin Harris % Disciples - How Deep Is Your Love
Am pe repeat aceasta melodie si parca tot nu m-am saturat de ea! Si oh, Gigi Hadid este superba!
Mi-am promis ca la anul, nu mai ratez pentru nici un motiv festivalul Untold! Am pregatit deja banii de concert si cazare, si astept doar sa se puna la vanzare abonamentele. Yep! I'm definitely going for it!


5. The sunny weather
Profit la maximum de ultimele zile de vara! Desi mi-am pregatit hainele de toamna si ghetutele au fost sterse de praf si puse la loc de cinste in dulap, parca tot la tricouri si tenesi colorati ma intorc! Inca nu pot sa ma despart de vara si de soarele acesta minunat! Oh, I'm gonna miss this days!


3 comentarii:

  1. si eu ma uit la noul serial, chiar sunt curioasa daca dezvalui sursa virusului :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare curioasa sa incerc produsele Ziaja :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu urmmaresc serialul...si inca alte cateva din aceiasi gama :))ABIA Astept luna oct sa inceapa nebuniaaaaa <3 Si eu sunt curioasa sa incerc produsele Ziaja am auzit numai de bine

    RăspundețiȘtergere