vineri, 18 septembrie 2015

5 things I like this Friday

1. My music
Nu am cine stie ce playlist sau piese interesante pe care sa vi le recomand astazi (am cateva in minte in acest moment, dar nimic ce merita mentionat). Oricand sunt nervoasa, agitata sau pur si simplu plictisita si fara chef de viata, imi bag castile in urechi, apas play si suffle si lumea parca se schimba, intra in alt ritm. Fara muzica, lumea ar fi mult mai trista! Iar cand colegul de apartament joaca jocuri cu sonorul la maxim, ce alta optiune ai?


2. New York
Nu stiu daca v-am mai spus, dar visul meu cel mai mare ever, este sa ajung in America, in mod special, in New York si apoi in Las Vegas (ah, si la Marele Canion, Cascada Niagara etc). Mi-am promis ca oricat de batrana as fi, bogata sau saraca, intr-o zi, tot am sa ajung in state. Am inceput deja sa strang bani pentru aceasta aventura si dupa calculele mele, in doar 2 ani, visul meu poate deveni realitate! Fingers crossed!


3. Weeds
Am inceput sa ma uit la acest serial mai mult din plictiseala. Stiam ca a fost destul de popular la vremea lui, dar nu gaseam nimic interesant la el. Dar in realitate, este o super comedie si imi place mult. Ah, si desigur, Hunter Parrish fetelor... can I ask more?! Vi-l recomand, mai ales daca sunteti in cautare de ceva amuzant si... altfel! 


4. 3D Crest 
Am terminat o cutie de benzi pentru albirea dintilor in urma cu ceva timp si am fost multumita de rezultat. Acum imi doresc sa incerc o concentratie mai mare de peroxid de hidrogen si sper ca la sfarsitul acestei luni sa imi comand un pachet nou pentru ca sa le pot folosi de Craciun. Nu stiu daca trebuie sa las sa treaca o anumita perioada intre folosiri sau nu, dar ma interesez si promit sa revin cu detalii. 


5.Blogurile de recenzii de carti
Am petrecut o buna vreme citind recenzii. Fara spoilere desigur! Mi-am pus deoparte ceva banuti pentru book shopping si vreau sa investesc in serii distopice in mare parte. Acest gen chiar m-a "prins" mai mult decat ma asteptam, iar lista mea de preferinte se face din ce in ce mai mare, dar fiind vorba de carti, nu am de gand sa ma zgarcesc. Si chiar am gasit cateva bloguri super interesante! Nu stiam ca aceasta comunitate este atat de dezvoltata si ca marea majoritate a bloggerilor, sunt tineri, chiar mai tineri ca mine in unele cazuri! Imi place ca tinerii acorda o mare atentie lecturii, si uneori, imi pare atat de rau ca am avut un moment in care am renuntat la citit... abia acum, la 24 de ani, imi dau seama cat de multe as fi putut descoperi citind! Totusi, este bine ca mi-am revenit si ca am reluat acest hobby :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu