vineri, 25 septembrie 2015

5 things I like this Friday

1. The Scorch Trials
Am fost intrebata ieri daca am vazut The Maze Runner si daca mi-ar placea sa merg la cinema sa vedem continuarea and I was like... Hell ya!

Daca nu ati vazut aceasta serie sau nu stiti despre ce este vorba, va sfatuiesc sa faceti o cautare pe internet pentru ca merita! Daca ati citit seria, atunci sunteti niste norocosi! Imi place la nebunie ideea acestei serii si abia astept sa vad si filmul cu numarul 2, dar sa imi si achizitionez cartile in viitorul apropiat. Daca v-au placut The Hunger Games si Divergent, mai mult ca sigur si The Maze Runner va fi pe placul vostru :) 


2. Golden Light
Am iesit intr-una din seri la o plimbare cu fratele meu si am simtit pentru prima data in acest an ca e toamna. Mi-a placut la nebunie vantul racoros ce imi facea pielea ca de gaina, si culoarea aurie tomnatica a soarelui... urmeaza ca frunzele sa completeze tabloul acesta perfect in doar cateva zile (sper!).


3. Pisici!
De ziua mea, am primit cadou... un pisic! Este adorabil de jucaus, energic si vesel! Mi se pare super amuzant cand motanul batran sta si contempleaza mogaldeata asta si se iau la intrecere printre flori ca apoi sa fie cei mai buni prieteni si impart cosuletul de dormit.


4. Ziaja
Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult aceasta marca de cosmetice! Am intrat serios in teste si am dat gata cateva mostre care au fost wow! Promit sa revin cu review-uri detaliate si un articol de prezentare a tuturor gamelor disponibile in acest moment in magazine. Go check it out yourself! Veti avea o surpriza placuta din partea lor :)

5. The sweater wheater
Cum va ziceam mai sus, a fost foarte frig intr-una dintre seri, si a trebuit sa imi iau o jacheta pe mine. Sincer, desi imi vine cu greu sa ma despart de garderoba de vara, puloverele mele noi, ghetele si jachetele, abia asteapta sa fie scoase la purtare. Imi place sa port tinute de toamna, in nuante pamantii si neutre. Chiar mi-a fost dor de diminetile reci de Octombrie, cu ceata si geamuri inghetate, aroma de ceai fierbinte de langa cartile mele preferate... Toamna mea draga, pare ca te-ai cam pierdut pe drum! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu