sâmbătă, 26 septembrie 2015

Cele mai frumoase unghii cu gel!

Femeile adora sa fie ingrijite! O spun din proprie experinta, si stiu cat de mult conteaza ca atunci cand isi doreste o schimbare de look, aceasta sa fie facuta ca la carte si sa fie respectate indicatiile oferite, altfel, avem probleme! Si da, de multe ori mi s-a intampla sa cer ceva anume si la final, sa imi dau seama ca doamenele de la centrul de infrumusetare si-au facut treaba pe langa, asa ca anul acesta, mi-am luat inima in dinti si m-am inscrie la cateva cursuri de make-up dar si un curs pentru aplicarea unghiilor cu gel, pentru ca imi doresc ca de acum inainte, sa imi realizez singura manichiura cu tipsuri! Imi place sa pictez si sa imi ingrijesc unghiile, asa ca de ce sa nu fac acest lucru? In plus, acord o mare atentie micilor detalii si am o manualitate foarte buna, ca doar nu degeaba sunt tehnician :)

Stiu ca sunt multe fete care aplica unghii false si ca acest hobby aduce bani frumosi in buzunarele lor, iar pentru mine este mai mult decat un job perfect! Cred ca mi-ar place la nebunie sa lucrez intr-un salon si sa creez cele mai interesante si frumoase modele de pictura pentru unghii cu gel si nu numai! Dar nici gandul de a lucra acasa nu imi displace, iar acest lucru este realizabil si de luat in calcul pe viitor si pentru voi, asta daca va doriti un job lejer si castiguri generoase. Eu deja mi-am cumparat aproape toate materialele de care am nevoie pentru a incepe si eu sa lucrez de acasa, iar majoritatea au fost cumparate dupa ce m-am consultat foarte bine cu profesoarele de la curs. Am ales Amalia.ro pentru ca am gasit o gama larga de produse de calitate, servicii de calitate, transport gratuit acasa, rapiditate si promptitudine in procesarea comenzilor plasate online. De asemenea, acestea au fost si produsele pe care eu le-am folosit la cursuri iar doamnele care au avut manichiura facuta de mine, au spus ca au fost super incantate de rezistenta gelului, deci vi le recomand! Gelurile UV au devenit populare odata cu necesitatea femeilor de a avea o manichiura impecabila pentru un timp indelungat. Aceste geluri UV se aplica usor cu diferite pensule, si se indeparteaza cu ajutorul unor freze. Se pot construi cu ajutorul acestora, diferite modele si lungimi ale unghiilor. Eu sunt o mare fana a gelurilor pentru unghii si sincer va spun ca nici nu mai tin minte cand m-am dat ultima oara cu oja clasica. Tocmai din acest motiv imi doresc sa invat cat mai bine cum se aplica si sper sa am pe viitor cat mai multe cliente multumite de munca mea :)

Un comentariu:

  1. Matt is the best. I love it. 💋👍🏻
    -rinx
    Please support me on my come back. ☺️😉
    Feel free to visit my web http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com/?m=1
    Xoxo 💋

    RăspundețiȘtergere