luni, 14 septembrie 2015

Cum sa gasesti un job bine platit

Traim vremuri grele, iar aceasta este o certitudine! Cu o mare tristete afirm ca imi este foarte greu sa imi gasesc un loc de munca bine platit si care sa ma ajute sa ma dezvolt atat pe plan profesional cat si psihologic. Nu stiu ce s-a intamplat, dar criza locurilor de munca s-a instalat la noi in tara de timpuriu, iar noua, tinerilor, ne este din ce in ce mai greu sa gasim un job. Desi pana acum eram multumita de locul meu de munca, de la o vreme, simt ca ceva s-a schimbat (in rau) si ca situatia nu mai este ok. Peste tot aud ca se vor reduceri de personal iar gandul ca in curand pot ramane fara un loc de munca, nu este unul placut. Defapt, avand in vedere situatia financiara, nu este ceva ce mi-as dori sa se intample. Cu totii stim cat de greu este sa ne platim o chirie intr-un apartament decent si sa avem bani si pentru utilitati dar si mancare si alte nevoi personale, mai ales cand ai ales sa locuiesti intr-un oras mare. Lista de joburi in Bucuresti din fericire, este cu mult mai ampla si deschisa pentru tinerii absolventi de facultate sau fara experienta. Pentru fete, se gasesc numeroase oportunitati, iar eu, m-am gandit serios la o schimbare, mai ales daca lucrurile vor continua acest fagas. Nu imi doresc sa renunt la jobul pe care il am acum, dar programul haotic, volumul mare de munca si salariul mic, aproape ca ma pun in situatia de a renunta, desi acesta este jobul la care am visat o viata intreaga.


Sunt mai mult ca sigura ca nu sunt singura care la un moment dat, a ajuns sa nu mai fie multumita de ceea ce face la locul de munca. Cel mai mult detest faptul ca nu se mai tine cont de pregatirea profesionala ci doar de preferintele personale atunci cand se fac reduceri salariale sau reduceri, si nici nu ai cum sa nu devii recalcitrant sau sa-ti pierzi motivatia cand simti ca nu iti este apreciat efortul pe care il depui. Consider totusi, ca niciodata nu este prea tarziu sa invatam de la altii sau sa ne "reprofilam". Sunt constienta ca imi va fi destul de greu la inceput sa o iau de la capat cu o noua scoala, cu situatii si cunostinte noi, dar nu sunt o persoana care se sperie de nou! Sunt o luptatoare si am de gand sa incerc si altceva, sa excelez si in alt domeniu, si cred ca deja stiu ce voi face pe viitor! Nu am de gand ca situatia de la actualul loc de munca, sa ma descurajeze sa imi urmez visul, ci iau acest lucru, drept un avant pentru o viata diferita, mai buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu