marți, 15 septembrie 2015

Review - La Roche Posay Anthelios XL 50+

Chiar daca vara este pe sfarsite, protectia solara nu trebuie scoasa din rutina de ingrijire. Produsele cu SPF trebuiesc folosite in orice moment al zilei, chiar si atunci cand pe cer, soarele nu isi face aparitia. Printre cele mai indragite produse ale verii, se numara si urmatorul spray de la La Roche Posay Anthelios XLcu factor de protectie solara 50 pe care l-am indragit enorm si folosit zilnic! Este probabil, unul dintre preferatele acestei veri, datorita texturii sale fine si aplicarii facile. M-am bucurat enorm de mult in aceasta vara sa descopar produse noi de la La Roche Posay si in acelasi timp, imi pare rau ca nu am avut curajul de a experimenta noutati de la aceasta firma.


Am folosit acest produs in fiecare zi, chiar si atunci cand nu am iesit decat foarte putin pe afara. Consider ca aplicarea produselor cu SPF este foarte importanta atat pe timp de vara cat si iarna, asadar, acestea nu trebuie sa lipseasca din portfard. Desigur ca acest produs, l-am folosit doar pentru corp si nu si pe fata. Consistenta sa este lichida insa suficient cat sa poata fi cu usurinta folosit cu ajutorul aplicatorului de tip pulverizator. Consider ca este foarte igienic acest tip de aplicator si care nu permite ca la sistemul de inchidere-deschidere sa se adune produs care apoi se va intari si va necesita o curatire zilnica.


Din punct de vedere al protectiei, pot spune ca exceleaza. Ajuta considerabil la revenirea arsurilor solare insa permite ca pielea sa prinda un bronz auriu natural. Se aplica usor, si se absoarbe cu usurinta in piele. Desi este un produs cu o consistenta si textura asemanatoare cu a unui lapte de corp luxuriant sau poate chiar unt de corp mai fluid, nu lasa pe piele acea pelicula alba, ci doar un glow caracteristic tuturor produselor de acest gen, care dispare daca intram in apa sau ne imbracam. Nu are parfum (sau cel putin eu nu am simtit nimic) si consider acest lucru un mare plus. Va recomand acest produs pentru ca poate fi folosit in orice moment al zilei si este eficient, cu un faptor de protectie ridicat si la un pret ok, fiind usor de gasit atat in magazinele online cat si in farmacii la raftul de produse pentru protectie solara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu