marți, 8 septembrie 2015

Review - Lichid Aloe Vera Pur Aubrey Organics

In ultima perioada, am avut numeroase produse cosmetice pe care am dorit sa le incerc. Aloe Vera Pur de la de la Aubrey Organics intra in aceasta categorie, si a venit momentul sa va prezint rezultatele obtinute dupa utilizarea acestui tip de produs. Sunt mai mult ca sigura ca deja cunoasteti numeroasele intrebuintari cat si efectele benefice ale plantei de aloe vera, asadar, consider ca nu mai este necesar sa va enumar toate aceste proprietati, ci doar experienta mea personala cu lichidul pur de Aloe Vera de la Aubrey si modalitatile in care eu l-am folosit in aceasta vara.


Trebuie sa va spun pentru inceput ca este pentru prima data cand folosesc aloe vera in stare lichida, si evident, pura. Nu am avut decat produse cosmetice in care se aflau si acest ingredient minune, asa ca va puteti da seama cat de intrigata am fost de acest gen de produs cosmetic. Desi prima data nu am fost pe deplin incantata de miros (care este natural, fara parfum), pe masura ce am continuat utilizarea acestui lichid de aloe vera, aproape ca m-am obisnuit. Insa, consider ca odata ce recipientul este introdus la frigider (asa cum este si mentionat pe eticheta produsului), acest miros de planta in stare bruta, dispare. Cel putin, eu nu l-am mai gasit a fi atat de intens ori deranjant. Oricum, nu este o aroma care este in totalitate neplacuta, deci este mai mult o chestie de preferinta personala. Trecand insa peste acest aspect, lichidul de aloe vera Aubrey este o descoperire interesanta ce merita fi mentionata printre preferintele acestui sezon.


Am folosit lichidul de aloe vera pur in fiecare zi,  dar in special atunci cand am venit de la piscina. Dupa dus, am aplicat un strat pe pielea proaspat bronzata si am observat cum imediat de la prima aplicare, senzatia neplacuta de disconfort cauzata de expunerea prelungita la soare, a fost diminuata. Faptul ca am tinut produsul la frigider dupa ce a fost desfacut, a ajutat enorm, mai ales atunci cand simteam nevoia de a ma racori putin. In orice caz, aplicarea lichidului s-a putut realiza fara nici o problema. Desi consistenta este cu siguranta considerata a fi principalul motiv pentru care utilizarea ar putea fi defectuoasa, sistemul de dozare al recipientului face ca produsul in sine, sa nu se risipeasca deloc. Asadar, din acest punct de vedere, nu am intampinat nici un impediment, dar, consider ca produsul poate fi cu usurinta transferat intr-un recipient prevazut cu dozator de tip spray deoarece lichidul vine intr-o formula lejera, nu foarte densa. 

Un alt motiv pentru care am apreciat acest produs: calmarea diferitelor iritatii ale pielii. Recent, am avut parte de cateva mici accidente la locul de munca, rezultatul fiind o serie de zgarieturi si taieturi la nivelul mainilor, care au necesitat ingrijire imediata, insa in acele momente, cremele si lotiunile nu rerezentau o prioritate, caci, dupa aplicare, mainile ramaneau lipicioase dar si cu acel film protector alunecos greu de tolerat intr-o zi torida, asa ca, am aplicat exact ca si o crema normala, lichidul de aloe vera. In doar cateva zile, pielea mea deja arata cu mult mai bine, si ranile dadeau semn ca in scurt timp, vor disparea complet, fara a lasa in urma cicatrici. Consider ca acest produs a avut un rol important in avansarea procesului de vindecare al taieturilor deoarece, in general, dureaza foarte mult pana cand scap in totalitate de probleme de acest gen. Chiar imi place modul in care mi-a ajutat pielea sa-si revina si sa ramana la fel de fina si hidratata pe toata perioada verii fara a fi totusi un produs dificil de manevrat. Poate fi cu usurinta transportat oriunde, in geanta la serviciu, la facultate sau la plaja. Recipientul este realizat integral din material plastic, iar sistemul de inchidere-deschidere este sigur. Cred ca 118 ml este o cantitate suficienta pentru o utilizare pe termen lung. Lichidul de aloe vera de la Aubrey Organics, se absoarbe rapid in piele, si nu lasa pelicula deasupra. Cum am spus si mai sus, prezinta o aroma de planta de aloe vera in general (sau seva de plante in general), usor de tolerat; odata aplicat, acesta dispare in totalitate. 


Recomand acest produs tuturor celor care isi doresc un produs lejer pentru tratarea arsurilor solare si inlaturarea disconfortului provocat de expunerea prelungita la soare in zilele de plaja. Pentru un plus de racorire, puteti pastra recipientul la frigider. Puteti gasi o intreaga gama de produse Aubrey Organics pe site-ul oficial la preturi accesibile. Acestea sunt realizate din ingrediente naturale atent selectionate si gama bogata in produse cosmetice pentru toate tipurile de ten.

2 comentarii: