duminică, 6 septembrie 2015

Sunday Post

Got some more summer? Of, daca acum o saptamana ma plangeam ca este prea cald, acum, parca mi-as dori sa mai fie cel putin o luna de zile de caldura! Ideea de a pleca la facultate nu ma prea incanta sa fiu sincera, pentru ca in acest an, nu prea am avut parte de vacanta in adevaratul sens al cuvantului, si nu stiu cand voi mai avea asa ceva in urmatoarea perioada! Nici nu stiu cand am avut parte de un somn odihnitor si dimineti lenese in pat pana tarziu, and I so miss that! Nu prea am multe de povestit astazi, caci, in aceasta saptamana, nu am prea facut mare lucru. Doar munca, munca si iar munca... Am pus in stand by numeroase planuri si idei pentru ca nu imi gasesc puterea de a le initia si tare mi-as dori sa imi pot gasi in curand echilibrul. Promit sa fiu mai constiincioasa in urmatoarea perioada si sa va prezint pe rand produsele testate in aceasta vara si multe altele. Mai lasati-ma insa doar putin, cat imi fac bagajele si imi pun ordine in toate.

Pana atunci, va doresc un weekend minunat! Zi faina si plina de liniste! Pupici!


Un comentariu: