luni, 14 septembrie 2015

Unde gasim electrocasnice la preturi mici

Urasc sa impachetez! Daca in trecut, eram incantata ca trebuie sa imi fac bagajele, acum, nu mai am deloc rabdare si sincer, nici timp pentru asa ceva... Acum, am strans foarte multe lucruri de care nu ma pot desparti, asadar, inchipuiti-va si voi de cate trollere si genti am nevoie pentru a duce toate aceste bunuri la facultate. Uneori, am impresia ca nici nu vor incapea in masina toate, iar daca da, asta clar este un mare noroc, dar adesea, este necesar sa facem mai multe drumuri pentru a lua cu noi tot ce ne trebuie. Si desi am incercat sa renunt la unele chestii, va jur ca nu pot! De exemplu, sunt unele elextrocasnice mici precum ar fi aparatul de facut paine, blenderul si friteuza, care usureaza munca in bucatarie cu mult,mai ales atunci cand esti si student la doua facultati si angajat full time! Stiu ca sunt multe mancaruri care nu au nevoie de o mare pregatire pentru a fi savuroase ori aspectuoase, dar de ce sa nu ma folosesc de toate aceste utilitati care au un pret super accesibil si ne ajuta sa fim bucatar de nota 10? Micul dejun este pentru mine foarte important, asa ca nu pot sa ma despart sub nici o forma de al meu storcator de fructe pe care l-am primit cadou de la soacra mea atunci cand m-am mutat impreuna cu logodnicul meu in casuta noastra noua, si care ma ajuta sa-mi fac cele mai proaspete sucuri in fiecare dimineata. Si lista poate continua, deoarece, electrocasnicele de folosit in bucatarie, sunt cele mai importante in acest moment pentru mine.


Si acum sa fim sinceri! De ce sa mai facem cursul de bucatari daca totul se face acum mult mai usor si mecanizat? Sunt aparate de bucatarie care vin cu instructiuni de folosire si sugestii pentru retete delicioase de prajituri, mancaruri si shake-uri, asa ca orice manual ori carte de bucatarie, este inutila. Trebuie doar sa stim ce sa alegem, deoarece calitatea este cu siguranta foarte importanta! Si acum, de ce sa nu apelam la toate aceste utilitati daca tot ne sunt la indemana? Acestea simplifica procesul de gatire si sunt utile in orice bucatarie, iar eu, nu ma pot lipsi sub nici o forma de ele! Sunt intr-adevar un must-have pentru orice bucatareasa moderna si studenta fara prea mult timp de petrecut in bucatarie. Si acestea fiind spuse, va doresc spor la impachetat, caci sunt sigura ca se afla printre voi, si studenti care se pregatesc de facultate si de viata la camin! Nu lasati nimic din ce credeti ca v-ar trebui acolo! Stiu foarte bine cat de mult conteaza sa ai la tine un cuptop micro, o plita electrica sau un fierbator, asadar, nu le lasati acasa, ca niciodata nu se stie!

2 comentarii:

  1. everything is so well arranged
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte fain.

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere