luni, 14 septembrie 2015

Whislist de carti - luna Septembrie

Chiar daca nu am reusit sa bifez prea multe carti din wishlist-ul de luna trecuta in materie de literatura, acest lucru nu ma impiedica sa nu-mi astern alte preferinte pe hartie! Dupa ce am ascultat/citit numeroase review-ul de la booktuberii mei preferati (majoritatea sunt din State, asta daca sunteti curiosi), m-am decis ca urmatoarele, trebuie sa apara in biblioteca mea! Mai mult ca sigur, acestea vor fi achizitionate online, deoarece in magazine, sunt cu mult prea scumpe! De exemplu cartile din seria Mortal Instruments de Cassandra Clare, se gasesc online la pretul de 25-30 de lei, pe cand in magazinele fizice, acestea depasesc suma de 55 de lei (per volum), deci mai are rost sa mai comentez ceva? Si apoi, comenzile online sunt cu mult mai profitabile! Mai mult ca sigur in urmatoarea perioada vor aparea promotii si discounturi substantiale asa ca nu are rost sa ma "ambalez" acum prea mult. De Black Friday am planuri mari! Nu doar pentru un laptop nou, ci si multe, dar multe alte produse la care visez de mult... printre care se numara si un ceas Fossil si cateva produse cosmetice si electrocasnice mici, dar despre acestea vorbim alta data. Va pup! Sper sa va fie pe plac wishlist-ul de luna aceasta, si astept recomandari din partea voastra! Ah, sa nu uit sa va urez un an nou scolar cat mai fain! Spor la citit si invatat :)

Cioburi de stele + Farame de Soapte ->  din Trilogia Constelatii de Amie Kaufman & Meagan Spooner


2. Seria LUX - Obsidian, Onyx, Opal -> Jennifer L. Armentrout


3. Printesa Mecanica (Clockwork Princess) - Cassandra Clare


4.  Cu alte cuvinte, lista mea in realitate, cuprinde mai toate cele de mai jos! Please be kind with me :) Jur ca nu m-am gandit ca voi ajunge sa imi doresc un intreg raft de carti din Carturesti, dar totusi.. vorbim despre carti aici!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu