vineri, 2 octombrie 2015

5 Things I like this Friday

1. The 100
Inca un episod, va rog! Oh, imi doream atat de mult sa citesc aceasta carte de Kass Morgan incat pana la urma am cedat... serialului cu acelasi nume! Desi primul sezon a fost usor previzibil si actiunea monotona, sezonul 2 a fost senzational! Le-a avut pe toate: actiune, drama, povesti de dragoste, emotii, suspans, rasturani de situatie, si multe intrebari ale caror raspunsuri le vom afla anul viitor! Este un serial care merita vizionat si acum ca l-am vazut, imi doresc si mai mult sa citesc si cele 3 volume ale trilogiei pentru a afla finalul povestii. Va recomand serialul cu mare drag!


2. Rosu
Am acordat o mare atentie in aceste zile acestei culori. Fie ca a fost vorba de un simplu ruj, de o oja sau de un obiect vestimentar, numeroase elemente pictate in aceasta nuanta indrazneata si puternica mi-au fost alaturi. Si da, cine a spus ca un ruj rosu ofera incredere, a avut mare dreptate!


3. Mancare chinezeasca
Nu am stiut ce sa mai gatesc in ultima perioada, asa ca am iesit in oras mai des cu prietenii si am mancat diferite prostii, dar cel mai mult, mi-a placut mancarea chinezeasca. Taieteii si ciupercile in sos sunt preferatele mele si as putea manca non-stop asa ceva! Bine, nu stiu cat de chinezeasca a fost mancarea e care noi am comandat-o, dar a fost ceva diferit!

4. Oreo 
Am cedat tentatiei! Am vazut in market sortimentul cu unt de arahide si nu m-am putut abtine, si nici nu regret sa fiu sincera! Este foarte bun, desi prietenii spun ca mai mult are gust de crema de cafea decat de unt de arahide, dar mie tot imi place :)

5. The Waiting Wall
Mai mult ca sigur ati auzit de Zidul Plangerii din Ierusalim si de mesajele care sunt zilnic aduse de catre oameni si puse intre crapaturi. Am dat de chestia asta super interesanta in timp ce navigam e internet, si am zis ca trebuie ca sa v-o arat si voua! Se numeste The Waiting Wall (aici puteti intra si voi sa vedeti mesajele si sa postati la randul vostru ceva) si zilnic, pe acest "zid" sunt publicate mesaje de catre cei care asteapta intr-o gara undeva prin Londra (daca tin bine minte, daca nu, iertati-ma pentru ca va induc in eroare!). Aceste mesaje sunt postate sub anonimat si au scopul de a arata oamenilor, ca nu sunt singuri. Cred ca multi dintre noi avem uneori o pasa rea, ori nu gasim curajul de a spune raspicat ceea ce gandim... acum o putem face aici, pe acest zid, si in acest mod, vom putea sa ne eliberam, si sa aflam nu suntem singuri si ca si altii gandesc la fel ca noi si nu avem de ce sa ne invinuim pentru asta. Suntem oameni si cu totii gresim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu