vineri, 23 octombrie 2015

5 things I like this Friday

1. Candies & Halloween
Desi nu este tocmai o "sarbatoare" pe placul meu, sau una pe care sa o petrec intocmai precum americanii, Halloween-ul imi place teribil de mult! Imi place sa petrec seara de 31 Octombrie in compania prietenilor mei, la maratonul filmelor de groaza (sau comedie)! Nu ai cum sa refuzi o astfel de invitatie mai ales ca toata lumea este obligata sa aduca ceva de rontait si ceva dulce pentru a pastra atmosfera de Halloween. I can never say no to candies! Inca nu stiu ce anume vom viziona, dar imediat ce aflu va dau de stire daca a fost yay or nay!
2. Nyx
Mi-am luat inima in dinti si am cumparat primul meu produs pentru buze de la NYX, and I love it! Am admirat multa vreme gloss-urile acelea mate perfecte la bloggeritele mele preferate, dar nu am avut curaj sa le incerc pentru ca mi-a fost frica sa nu ma trezesc mai apoi cu buzele uscate, dar nici prin cap nu mi-a trecut ca acest lip cream o sa fie za best of the best! Pur si simplu, ador acest produs si promit ca voi reveni cu un review si un swatch cat mai ok in urmatoarea perioada!


3. Zi dupa Zi - Davin Levithan
Pentru ca nu am avut acces la internet si nu am mai putut tine pasul cu noutatile din blogosfera, mi-am indreptat atentia catre lectura. Am gasit aceasta carte in Carturesti si pentru ca era vorba despre o oferta, am cumparat-o. Nu stiu prea multe despre autor ( in afara de faptul ca are la comun o alta carte scrisa impreuna cu John Green), dar cartea in sine este foarte interesanta. M-a atras inca de la primele pagini si a fost o lectura usoara si placuta. Review complet in curand!


4. Milka & Oreo
Cea mai buna ciocolata din lume! Oh, este absolut delicioasa si trebuie sa o incercati! Merge de minune intr-o zi rece, cand ai nevoie de ceva dulce si bun!


5. My super series are back in business!
Ma refer la serialele mele de suflet care in sfarsit si-au facut debutul cu cele mai noi sezoane! Desigur ca pana la aparitia noului sezon Game of Thrones mai este mult de asteptat, dar pana atunci, am cu ce sa-mi petrec dupa amiezile ploioase de Octombrie. Si dintre toate, cred ca in aceasta toamna The Walking Dead rules! Nu credeam ca spin-off-ul Fear The Walking Dead o sa fie cine stie ce mare chestie, dar si ala m-a prins chiar daca nu au oferit nici acum o explicatie in ceea ce priveste aparitia acestui fenomen zombie care s-a raspandit rapid, but I do still wait for it. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu