vineri, 30 octombrie 2015

5 things I like this Friday

1. Costumul de Halloween al lui Colton Haynes!
Anul trecut, ne-a facut sa ne intrebam cine se ascunde cu adevarat in spatele costumului ce o infatisa pe printesa Fiona din Shrek, iar in acest an, Ursula ne-a lasat pe toti cu gura cascata! Colton este cu siguranta un tip super haios si care isi doreste sa castige premiul pentru cel mai bun costum de Halloween ever, si sincer, il merita! Pe mine m-a facut sa rad si sa ma minunez la propriu de cat de fain a fost realizat machiajul si costumul, Genial! Abia astept sa vad la anul ce alta nebunie ii mai trece prin cap!

Photo credit: hollywoodlife.com

2. Instagram
Nu sunt o persoana care petrece mult timp pe platformele de socializare, dar recent, mi-am instalat Instagram si imi place la nebunie! Mi se pare mult mai ok decat Facebook si Twitter (care apropo, inca tot nu am inteles cum functioneaza si ce ar trebui sa fac cu el) si mi-am propus sa imi fac si un cont de Pinterest caci am vazut niste imagini superbe pe care presupun ca le-as putea folosi ca si inspiratie pentru diferite chestii gen decoratiuni interioare, machiaj zilnic, tinute etc.


3. Limitless
Am inceput sa ma uit la acest nou serial de curand si am zis ca trebuie sa vi-l recomand si voua, mai ales daca sunteti in pana de idei sau ati ajuns la zi cu serialele voastre preferate. Este nou aparut si momentan se gasesc doar 5 episoade online, dar sunt sigura ca o sa va placa inca de la primul episod :) Vizionare placuta!


4. Fata din tren - Paula Hawkins
Saptamana aceasta am schimbat stilul si am inceput un thriller psihologic. Mi-a placut la nebunie desi m-a tinut putin in "ceata". Urmeaza sa va scriu si o recenzie in zilele urmatoare pentru a va spune pe scurt la ce sa va asteptati.


5.  Essence - Do you speak love
M-am intors pentru putin la ojele clasice. Am ales un rosu ce bate spre visiniu sau visina putreda, cu un finish ca de gel. Are o rezistenta medie si acoperire foarte buna chiar si dintr-un singur strat. O recomand mai ales pentru ca are si un pret super friendly dar si pentru ca merge de minune in acest sezon! Imediat ce voi prinde lumina buna, ii voi face si cateva poze ca sa va faceti o parere exacta asupra culorii si luciului.



Un comentariu:

  1. wow, that look
    Happy weekend
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere