luni, 26 octombrie 2015

Late October Wishlist

Hey dragilor! Nu am mai facut de foarte multa vreme un articol de tip wishlist, asa ca astazi, mi-am permis sa ma destind putin pe internet si sa adaug in cosul de cumparaturi cateva produse cosmetice dar si haine pe care le-am zarit in magazinul online BrandCircus. Trebuie sa va spun ca acest magazin incepe sa imi placa din ce in ce mai mult pentru ca are preturi super ok si produse de calitate. Sunt cateva hainute pe care nu le-am gasit in magazinele fizice din mall asa ca ma simt norocoasa de cate ori gasesc cate o bluzita cu imprimeu frumos ce la noi nu se gaseste ori colier ce a venit in numar limitat. Pentru luna lui Noiembrie, nu am planuit cheltuieli prea mari asadar, ma pot bucura de o comanda online de haine si carti desigur! Chiar daca in ultimele zile am preferat sa citesc doar carti in format PDF, imi doresc ca pana la sfarsitul acestui an sa-mi pot achizitiona 2 trilogii. Iata si produsele pe care eu mi le-am adaugat in cosul de cumparaturi astazi:



Puloverasele la putere! Prefer impletiturile simple si culorile pamantii in acest sezon pentru ca se potrivest oricarui tip de outfit. Burgundy merge de minune toamna, iar acest pulover de mai sus, alaturi de o pereche de botine cu toc mediu de la Stradivarius vor face senzatie la facultate! Ah, sa nu uit de rujul in aceeasi nuanta de rosu si de palaria in acelasi ton! Perfect fit! Apropo, Stradivarius a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult! Daca in trecut mi se parea ca produsele sunt realizate din materiale de calitate indoielnica, astazi pot spune ca s-au mai indreptat lucrurile si ca au inceput sa realizeze hainute mai frumoase, in croieli simple care imi plac la nebunie! 





Sper sa va fie pe plac cele de mai sus si sa-mi spuneti parerea voastra legata de shopping-ul online! Care sunt magazinele voastre preferate si de unde va gasiti inspiratia de zi cu zi pentru tinute?

Un comentariu:

  1. nice cardies
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere