marți, 20 octombrie 2015

Operatiunea demachierea - Nivea

Pentru ca Nivea a ajuns in viata mea intr-un moment in care aveam mare nevoie de o ingrijire ca la "carte", astazi imi doresc sa va prezint pe scurt arsenalul meu de demachiere! Niciodata nu avem indeajuns de multe produse pentru machiaj, iar pentru demachiere nici atat! Sunt de parere ca pentru ca un aspect ingrijit si un ten frumos, natural, ai nevoie de mai mult! Consider ca demachierea este importanta, ba chiar unul dintre motivele pentru care pielea mea este mereu fericita, sanatoasa si radianta! Si cum nu imi doresc sa va tin o prelegere despre importanta acestui ritual de frumusete, va invit sa descoperim impreuna produsele Nivea pe care le folosesc in aceasta perioada pentru indepartarea machiajului si a impuritatilor!


Apa micelara nu-mi lipseste niciodata din portfoard! Inca de cand am descoperit-o, a inlocuit cu succes demachiantul clasic. Desi am incercat mai multe variante ale acestui tip de produs, am ramas fidela doar celei de la Bioderma pentru ca este una dintre cele bune lotiuni micelare pe care le-am incercat pana astazi, dar si cea de la Nivea pot spune ca este ok si ca mi-a fost pe plac. Imi place ca nu are parfum si ca formula este extrem de lejera. Pot spune ca isi indeplineste cu succes rolul de demachiant, si lasa la urma pielea proaspata, fara pelicula. Demachiantul bifazic este de departe preferatul meu! Indeparteaza urmele de rimel rezistent la apa si rujul excelent! Asemeni apei micelare, acesta este cat se poate de usor, nu ingreuneaza tenul si nu lasa pe piele acel film uleios specific produselor bifazice. Din punctul meu de vedere, aceste doua produse Nivea destinate ingrijirii tenului sunt nu doar accesibile pentru orice femeie, dar si eficiente, si usor de transportat in bagaj. Servetelele sunt si ele blande cu pielea si miros placut... au acel parfum caracteristic Nivea pe care il cunoastem cu totii. Inca de cand le-am descoperit le-am folosit continuu si nu imi lipsesc din geanta nici mie dar nici prietenelor mele. Dar preferatele tale, care sunt?



2 comentarii:

  1. Si eu am acest trio minunat si mi se pare perfect, nu imi mai trebuie altceva! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. the water looks very interesting
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere